بین الملل

تکرار ادعاهای ضدایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تکرار برخی ادعاها علیه ایران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمز اسرائیل، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تکرار برخی ادعاها علیه ایران پرداخت و گفت: مردم خاورمیانه و مردم جهان باید به اطراف نگاه کنند و از خودشان بپرسند چه کسی راه صلح و چه کسی راه جنگ را انتخاب کرده است؟ تهدید اتمی علیه تل‌آویو همچنان پابرجاست و ایران ارکستر نفرت علیه ما به راه انداخته است.

لاپید همچنین آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا در ایران را با عصبانیت یاد کرد و گفت: فقط یک کشور عضو سازمان ملل به صورت علنی قصد نابودی عضو دیگری را دارد. ایران بارها و بارها اعلام کرده خواستار نابودی کامل کشور اسرائیل است، اما سازمان ملل ساکت است، از چه می‌ترسید؟

در ادامه این ادعاها نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای با ایران اضافه کرد: تهدید نظامی معتبر روی میز باید باقی بماند و تنها راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی قرار دادن. و بعد از آن درباره توافقی طولانی‌تر و محکم‌تر با آن‌ها مذاکره شود.

مجمع عمومی همچنین در سطح عالی سران کشورها از ۲۰ تا ۲۶ سپتامبر به همراه دیپلمات‌های ارشد از کشورهای مختلف به کار خود ادامه خواهد داد و در حاشیه آن ده‌ها نشست دوجانبه و چندجانبه برگزار خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا