سیاسی

بیگانگان دلشان را به اغتشاش‌ خوش نکنند/ انقلاب پایدار می‌ماند

غضنفرآبادی در گفتگو با مهر:

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بیگانگان دلشان را به اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که انقلاب ما مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با دعوت از مراجع مرتبط با موضوع مهسا امینی حتماً این مسئله را مورد بررسی قرار خواهد داد، اظهار داشت: اگر لازم باشد، از خانواده مرحوم مهسا امینی هم دعوت می‌کنیم تا در حضور آنان مستندات ارائه و این پرونده بررسی شود.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این موضوع حتماً روشن و تبیین خواهد شد، اما اظهارنظرهایی که از سوی هر فردی درباره این حادثه مطرح می‌شود، شتاب‌زدگی است و درست نیست، در جامعه التهاب ایجاد می‌کند و به کشور خسارت می‌زند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران عضو سازمان شانگهای شده، باید این موقعیت مناسب را در نظر گیریم و از آن نهایت استفاده را ببریم. شتاب‌زدگی و اغتشاش‌هایی که صورت می‌گیرد، منجر به هرج و مرج می‌شود. باید همه مراقبت کنیم. نباید به صورت احساسی و با ایجاد ناامنی موضوعی را دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که نسبت به برخی از جرایم موضع بگیرد و برخورد کند و نسبت به برخی دیگر از جرایمی که در جامعه اتفاق می‌افتد، اقدامی انجام ندهد. ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که با افراد بی حجاب برخورد نکند و در این زمینه دخالت نکند. تکالیف و وظایف پلیس باید انجام شود. پلیس باید با همه مجرمان برخورد جدی داشته باشد. باید از پلیس که به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می‌کند، حمایت کنیم.

غضنفرآبادی گفت: کسانی امروز مردم را تحریک می‌کنند که بارها ثابت شده است که ذره‌ای دلشان برای امنیت و استقلال این کشور نمی‌سوزد. دلسوز کشور همین نیروی انتظامی است که جان خودش را برای امنیت کشور فدا می‌کند. اغتشاش محکوم است و هر کسی که اغتشاش کند، به کشور آسیب می‌زند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرایط فعلی کشور بسیار خوب است و دشمن را مأیوس کرده است. آنان تحت فشار هستند و می‌خواهند خودشان را با این اغتشاش‌ها آرام کنند. اغتشاش به اقتصاد کشور و حتی مذاکرات آسیب می‌زند و دشمن را گستاخ و امیدوار می‌کند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که پای انقلاب ایستاده‌اند و می‌ایستند. بیگانگان دلشان را به کارها و اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که می‌دانیم بیگانگان به آنان پول می‌دهند و آنان را فریب می‌دهند. ممکن است عده‌ای هم تحت تأثیر جو احساسی قرار گرفته باشند، اما آنان قطعاً به زودی صف خودشان را از صف اغتشاش‌گران و اراذل و اوباش جدا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب، سلطنت‌طلبان و منافقین از همان روزهای اول انقلاب می‌گفتند که این انقلاب پایدار نیست اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پایدار و مستحکم است و مطمئن هستیم که آنان می‌میرند و خوراک مارها و مورها می‌شوند، اما انقلاب مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا