بین الملل

عملیات رام الله زنگ خطر جدیدی برای رژیم صهیونیستی است

جنبش حماس:

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن تبریک عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در جنوب غرب رام الله، این عملیات را زنگ خطر جدیدی برای رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در بیانیه ای عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در جنوب غرب رام الله را تبریک گفت و تاکید کرد که این عملیات زنگ خطر جدید برای رژیم صهیونیستی به حساب می آید.

جنبش حماس در بیانیه خود به ارواح شهدای فلسطینی درود فرستاد و تاکید کرد که ملت فلسطین به پروژه مقاومت با تمام ابرازهای ممکن و از جایی که دشمن صهیونیستی انتظار آن را ندارد، ادامه خواهد داد.

حماس با تاکید بر اینکه زنگ خطر در قدس اشغالی برای رژیم صهیونیستی نواخته شده است، افزود: فلسطینیان در برابر طرح های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و انجام آیین های تلمودی در این مکان مقدس اسلامی مقاومت خواهند کرد.

حماس از ملت مبارز فلسطین در قدس اشغالی و سراسر کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ خواستار تداوم مقاومت در برابر تروریسم رژیم صهیونیستی  و حفاظت از مسجدالاقصی از طرح های افراطی صهیونیست ها شد.

گفتنی است روز گذشته در عملیات ضد صهیونیستی در رام الله، حداقل هشت صهیونیست به شدت آسیب دیدند و زخمی شدند. گفته شده این عملیات توسط یک شهروند فلسطینی در یک پمپ بنزین در منطقه مجاور جنوب غرب رام الله صورت گرفته و عامل عملیات نیز در همان محل حادثه به شهادت رسیده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا