ورزش

ساوت‌گیت: مگوایر بازیکن مهمی برای انگلیس است

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، بار دیگر حمایتش از هری مگوایر را ابراز کرد.

به گزارش “ورزش سه”، مگوایر یکی از بازیکنان ترکیب اصلی سه شیرها است اما جایگاه این بازیکن در منچستریونایتد در چند ماه اخیر به شدت متزلزل شده است. 
این مدافع انگلیسی که بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را نیز بر بازو دارد از چند بازی آخر فصل قبل به نیمکت تبعید شد و حتی حضور اریک تن‌هاخ نیز نتوانست تغییری در این شرایط ایجاد کند و او همچنان از ترکیب اصلی یونایتد دور است. 
این موضوع باعث شد تا بسیاری به این باور برسند که این بازیکن احتمالا جام جهانی 2022 قطر را از دست خواهد داد اما به نظر می‌رسد که او همچنان یکی از ارکان اصلی برنامه ساوت‌گیت برای رقابت با ایران، آمریکا و ولز در این رقابت‌ها خواهد بود. 


ساوت‌گیت در نشست خبری پیش از بازی برابر ایتالیا در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا درباره شرایط مگوایر گفت:« مشخصا این شرایط ایده‌آل نیست. شما می‌خواهید بهترین بازیکنانی که دارید به صورت مداوم بازی کنند تا از نظر فیزیکی و روحی در شرایط خوبی باشند اما در هر حال، او بازیکن مهمی برای ما است.»
سرمربی تیم ملی انگلیس با اشاره به اعتمادش به این بازیکن اضافه کرد:« بسیار مهم است که از بهترین بازیکنانی که دارید حمایت کنید. شما همیشه باید از قضاوتی که داشتید دفاع کنید. اگر ما فکر می‌کردیم که بازیکنان باتجربه‌ای هستند که آماده‌اند تا قدم پیش بگذارند و در سطحی بالاتر از او بازی کنند، شرایط متفاوت می‌شد. او بهترین مدافع میانی ما در بازی هوایی است. او جان و استونز روی توپ عالی هستند.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا