شهرستان ها

پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی تردد درون شهری کرمانشاه در مهرماه

کرمانشاه- رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه از پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی تردد درون شهری کرمانشاه در مهرماه خبر داد.

محمدمهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش تردد درون شهری، اظهار کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی و افزایش جابه‌جایی‌های درون شهری به منظور رفت آمد دانش‌آموزان در مهرماه شاهد افزایش ۳۰ درصدی ترددات درون شهری خواهیم بود.

وی به آمادگی ناوگان حمل و نقل شهری کرمانشاه اشاره کرد و افزود: به منظور فراهم آوردن شرایط و سهولت تردد درون شهری با بازگشایی مدارس ناوگان حمل و نقل درون شهری آمادگی کامل خود را برای خدمت‌رسانی به مردم اعلام می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل درون شهری با بازگشایی مدارس و افزایش تردد درون شهری پاسخگوی افزایش حجم تقاضاها بوده و کمبودی در این زمینه نخواهد داشت.

احمدی ادامه داد: ۹ هزار دستگاه اتوبوس، انواع تاکسی شامل تاکسی تلفنی، خطی، گردشی و آژانس در استان فعالیت داشته که توانایی رفع نیاز مردم به وسایل نقل درون شهری را خواهند داشت.

وی به فعالیت تاکسی‌ها به عنوان سرویس مدارس اشاره و تاکید کرد: با وجود فعالیت برخی از تاکسی‌ها در مدارس اما مشکلی در تأمین نیاز مردم پیش نخواهد آمد و پاسخگوی تقاضای همشهریان برای وسایل نقلیه درون شهری هستیم.

احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت پرداخت الکترونیکی کرایه اتوبوس و تاکسی در کرمانشاه اجرای این طرح و توسعه کارت‌های هوشمند برای استفاده در شبکه حمل و نقل عمومی شهری مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای فراهم کردن زیر ساخت‌های طرح کارت شهروندی، افزود: اجرای این طرح در کرمانشاه با اتوبوس‌های موجود امکان پذیر نبوده و نیازمند وارد کردن اتوبوس‌های جدید برای این طرح خواهیم بود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا