ورزش

مورینیو: تا چند سال دیگر از فوتبال می‌روم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید تا چند سال آینده به حضورش در دنیای فوتبال خاتمه خواهد داد.

به گزارش “ورزش سه”، مورینیو یکی از موفق‌ترین مربیان اروپایی دوران مدرن فوتبال به حساب می‌آید و سبک بازی او طرفداران بسیاری دارد. 
این مربی 59 ساله تا به حال قهرمانی‌های بسیاری را در لیگ اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و پرتغال تجربه کرده است و نامش را در میان فاتحان لیگ قهرمانان نیز به ثبت رسانده است. او همچنین سابقه قهرمانی در لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا را نیز در کارنامه دارد و امیدوار است که بتواند امسال جامی را برای رم به ارمغان بیاورد.
بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد هستند که او در سال‌های اخیر از سطح اول فوتبال فاصله گرفته و شاید فرصت آن رسیده که به حضورش روی نیمکت خاتمه دهد. 


به نظر می‌رسد که او نیز شخصا به این موضوع فکر کرده است و در فاصله چهار ماه تا جشن تولد 60 سالگی به این نتیجه رسیده که دیگر فرصت زیادی برای ادامه حضورش در دنیای فوتبال ندارد. 
مورینیو در مراسم سالانه فدراسیون فوتبال پرتغال در این باره گفت:« من احساس خوبی دارم. حس می‌کنم قوی و با انگیزه هستم. پیروزی را دوست دارم و از شکست متنفر هستم. هیچ چیزی در درون من تغییر نکرده است. رنگ موهایم تغییر کرده و البته کمی چین و چروک دارم اما همچنان می‌خواهم به مسیرم ادامه دهم. مطمئنا به دنبال 22 سال دیگر نیستم چون زمان زیادی برایم باقی نمانده است و فقط چند سال دیگر در این فوتبال خواهم ماند.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا