سلامت

هشدار وقوع سیلاب در ۱۳ استان؛ کاهش محسوس دما در نیمه شمالی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده همراه با وزش باد شدید روی می‌دهد. طی 2 روز آینده وزش باد شدید منجر به خیزش گردوخاک در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور می‌شود.

از شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر ابتدا در گیلان و اردبیل، یکشنبه در گیلان، مازندران، گلستان،‌اردبیل و خراسان شمالی و دوشنبه در گیلان و مازندران ابرناکی،‌بارش باران، وزش باد و کاهش دما روی می‌دهد.

بارش طی روز یکشنبه آینده در گیلان و غرب مازندران شدت خواهد داشت. از شنبه تا سه‌شنبه هفته آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود. سه‌شنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است،دریای خزر و خلیج فارس اوایل هفته آینده مواج و متلاطم است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی یکشنبه و دوشنبه هفته آینده کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲ مهرماه) صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌روز یکشنبه (۳ مهرماه) صاف، گاهی وزش باد، اوایل شب وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع سلامت نیوز

آگهی
دکمه بازگشت به بالا