شهرستان ها

ایستادگی و استقامت درس های دفاع مقدس است

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان این که جنگ ما با دشمن نبرد حق و باطل است، گفت: ایستادگی، مقاومت و استقامت درس های دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه ساری با اظهار اینکه دشمن جنگ تمام عیار بین المللی در مقیاس کوچک را علیه ما تحمیل کرد، افزود: این در حالی بود که ۱۹ ماه از شکل گیری انقلاب اسلامی گذشته بود.

وی با عنوان اینکه دشمن در تجزیه و تحلیل به اعتقادات و باورهای مذهبی مردم توجه نکرده بود، افزود: ما به عاشورا و ولی فقیه و قرآن مجید معرفت و اعتقاد داریم و عدم توجه به قدرت ولایت فقیه سبب شکست دشمن شده است.

وی گفت: همچنین دشمن به قدرت مردم بصیر وولایتمدار توجه نکرده بود و طی ۴۳ سال همچنان هجمه‌ها ادامه دارد درحالی که ما وصل به عاشورا و قرآن هستیم و این سبب ایستادگی ما شده است.

سردار ملکی ایستادگی، مقاومت و استقامت را از جمله درس‌های دفاع مقدس بیان کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۸۰ هزار نفر از جوانان و نوجوانان کشور برای دفاع از کشور و میهن شهید شدند و با کومله و منافقان جنگ کردیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اظهار اینکه در دوران دفاع مقدس از خاک میهن حراست کردیم، گفت: بیش از ۵۶۴ نفر از زنان کشور شهید شدند و برای دفاع از انقلاب، دین، نظام، ولایت فقیه و وطن شهید دادیم.

وی با اشاره به در روزهای اخیر استکبار جهانی اعم از موساد و غیره علیه ما بسیج شدند، گفت: ما با قدرت به راه شهیدان ادامه خواهیم داد و پای عهد خود با انقلاب ایستاده‌ایم.

سردار ملکی با اظهار اینکه ارزش‌های دفاع مقدس باید به درستی معرفی شود، حفظ این دستاوردها را امری لازم و ضروری دانست.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا