ورزش

امباپه: آزادی عملم در فرانسه بیشتر از پی‌اس‌جی است

کیلیان امباپه، مهاجم تیم ملی فرانسه، از شرایطش در این تیم نسبت به پاری سن ژرمن راضی‌تر است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف اتریش رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
امباپه یکی از ستاره‌های تیم دیدیه دشان در این بازی بود و موفق شد گل اول تیمش را نیز روی پاس اولیویه ژیرو وارد دروازه حریف کند. 
به نظر می‌رسد که سیستم مورد استفاده دشان در تیم ملی فرانسه با سبک بازی این بازیکن سازگاری بیشتری دارد و به همین دلیل است که او از عملکردش در این تیم راضی‌تر است. 


امباپه پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« خواسته‌ای که کادر فنی از من در این تیم دارد متفاوت است. اینجا من آزادی عمل بسیار بیشتری نسبت به پی اس جی دارم. سرمربی می‌داند که یک بازیکن شماره 9 مانند ژیرو در زمین است، بنابراین من می‌توانم حرکت کنم و وارد فضاها شوم. در پاریس شرایط متفاوت است، آنها از من می‌خواهند که عقب‌تر بمانم، هرچند من هر جای زمین که باشم از بازی کردن لذت می‌برم.»
در سیستم مورد استفاده دشان، ژیرو به عنوان بازیکن نوک خط حمله در زمین حضور دارد و این اجازه نفوذ به عنوان مهاجم سایه را به امباپه می‌دهد. این در حالی است که امباپه در پی اس جی اغلب وظیفه حضور در نوک خط حمله را دارد تا فضای بیشتری برای نیمار و لیونل مسی فراهم شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا