شهرستان ها

دشمن از فوت یک هم وطن برای تحت الشعاع قراردادن اربعین استفاده کرد

بهارستان- امام جمعه گلستان گفت: دشمن از فوت یک هم وطن برای تحت الشعاع قراردادن اربعین و موفقیت های دولت استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه گلستان ضمن تسلیت ایام ارتحال جانسوز پیامبر اعظم (ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس، گنجینه عظیمی است که باید به درستی آن را شناخت و به نسل‌هایی که آن را ندیده و تجربه نکرده اند، هنرمندانه منتقل نمود. دفاع مقدس، عزت، کرامت مردم و تمامیت ارضی کشور را بیمه کرد و ما امروزه مدیون ایثارگران، شهدا عزیز و خانواده‌های معظم آنان هستیم.

نورپور با اشاره به جنگ احزاب رسانه‌ای علیه کشورمان، یادآور شد: در کل دنیا، ۳۰۰ ماهواره تلویزیونی فعال است، که ۱۱۶ تا از آنها، فضای ایران را پوشش می‌دهند، شگفت آور اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که فقط برای ایرانیان برنامه پخش می‌کنند، ۲۶۰ کانال است و تماماً توسط دولت آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آلمان و جدیداً هم سعودی و ترکیه با هزینه‌های گزاف برنامه تولید و به طور رایگان پخش می‌شود. جالب اینکه این دولت‌ها برای تماشای تلویزیون و فیلم‌های خود، از هموطنان خود پول می‌گیرند و در صورت عدم پرداخت حق اشتراک آنان را باطل می‌کنند ولی همین‌ها با سخاوتمندی تمام، تولیدات خود را مجانی در اختیار ما می‌گذارند.

خطیب نماز جمعه گلستان افزود: شما، شیطنت و خباثت این ماهواره‌ها را هر از گاهی در موضوعات مختلف مشاهده می‌کنید، هرگاه سوژه‌ای پیدا کنند، وارد عمل می‌شوند و جنگ احزاب رسانه‌ای تمام عیار علیه نظام اسلامی مقتدر و مظلوم راه می‌اندازند.

وی ادامه داد: فضای مجازی هم که در کشور ما، نه تنها رها است، بلکه در اختیار دشمن است، در قضیه فوت مرحومه مهسا امینی چگونه ناجوانمردانه وارد میدان شدند و خباثت خویش را به نمایش گذاشته و می‌گذارند، حادثه‌ای که در دست بررسی است و شخص دوم نظام به خانواده متوفی زنگ زده و دلجویی کرده است، البته مرگ مهسا امینی بهانه است، درست در ایام اربعین حسینی که این حماسه و مانور بزرگ با حضور بیش از ۲۱ میلیون نفر برگزار شد، دشمنان، منافقان، سلطنت طلبان، بهائیت، وهابیت، اسرائیل، تجزیه طلبان، گروه‌های آدم کش روسیاه کومله و دموکرات و… برای تحت الشعاع قرار دادن اربعین حسینی و سانسور و بایکوت رسانه‌ای آن و نیز برای تحت الشعاع قرار دادن موفقیت‌های دولت سیزدهم، برای تحت الشعاع قرار دادن اجلاس مهم شانگهای و عضویت ایران در آن، برای تحت الشعاع قرار دادن بی اثر کردن تحریم‌های ظالمانه آمریکا و برای تحت الشعاع قرار دادن اقتدار ایران اسلامی، این قضیه را راه انداختند.

نورپور یادآور شد: عده‌ای اصلاح طلب و سیاسیون غافل و دگراندیش و غرب گرا هم در این موضوع با صدور بیانیه و مصاحبه آتش بیار معرکه شدند، دشمن بداند مردم فهیم ایران اسلامی هرچند مشکلاتی در عرصه معیشت، اقتصاد، مسائل فرهنگی هم دارند. ولی این مردم اسلام را دوست دارند. اهل بیت (ع) و نظام اسلامی را دوست دارند. ولایت و مقام معظم رهبری را دوست دارند شهدا را دوست دارند، مسئولین را دوست دارند، پلیس خدوم را دوست دارند، پلیسی که حافظ امنیت کشور است و همیشه در خدمت مردم بوده و هست در همین اربعین، قریب به دو میلیون گذرنامه صادر کرده و شبانه روزی زحمت می کشند.

وی ادامه داد: این مردم حامی نظام اسلامی هستند این مردم همان مردم اربعین و عاشورا هستند. با تمام وجود از نظام و ارزشهای آن دفاع کرده و اجازه عرض اندام به معاندان و فریب خورده‌ها را نخواهند داد. آنهایی که هنجارشکنی می‌کنند به حجاب این امر مسلّم الهی، قرآن کلام خدا، مسجد، ارزشهای دینی، پرچم نظام، تمثال شهدا توهین می‌کنند ما اینها را جزو مردم نمی‌دانیم وصف مردم از اینها جداست. قوه قضائیه با افراد مخل امنیت و آشوبگر، قاطع و قانونی برخورد کند.

نورپور در پایان اظهار داشت: ما از مواضع سیاسی و بیانات روشنگرانه و شجاعانه رئیس جمهور در مقر سازمان ملل تقدیر و تشکر می‌کنیم و آن دستی که تمثال مظهر مقاومت و ایثار و شجاعت و صلابت یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی را در برابر چشمان دشمنان بلند کرد و بر سر گرفت می‌بوسیم و ان شاء الله شاهد انتقام خون شهید سردار سلیمانی باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا