شهرستان ها

خروش غیرت مردم آذربایجان غربی علیه اغتشاشگران

ارومیه – مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی روز جمعه اول مهر با برگزاری راهپیمایی، تحرکات اغتشاشگران در روزهای اخیر را به شدت محکوم کردند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: خیل عظیم نمازگزاران و مردم غیور و انقلابی ارومیه ظهر جمعه و بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر با حضور پرشور در راهپیمایی این شهر، ناامنی‌های اخیر را محکوم کردند.

در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان، مردم ارومیه پس از اقامه نماز در محکومیت این حرکات مذبوحانه از مصلای امام خمینی (ره) شهر به طرف خیابان شهید نوری تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان حرکت کرده و راهپیمایی کردند.

مردم بصیر و ولایی ارومیه در مسیر راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر استکبار»، «مرگ بر آشوبگر» انزجار خود را نسبت به دشمنان نظام و رهبری و حرکات ایادی استکبار اعلام کرده و پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب نشان دادند.

خروش غیرت مردم آذربایجان غربی علیه <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%d8%ba%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b4'>اغتشاش</a>گران

عکس نوشته و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و همچنین در دست داشتن پرچم ایران و پلاکاردهای حاوی اعلام بیعت با مقام معظم رهبری از دیگر جلوه‌های قابل توجه در این راهپیمایی بود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا