شهرستان ها

پرونده آمریکا سیاه‌تر از آن است که در تضییع حقوق زنان حرفی بزند

بندرعباس – امام جمعه بندرعباس گفت:

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس ضمن تسلیت مصائب آخر صفر و سالروز رحلت پیامبر اسلام و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، بیان داشت: امروز یکی از مهمترین وظایف ما پاسبانی و پاسداری از دین خدا و سنت و آشنایی جوانان ما با این شخصیت بزرگ اسلام است.

وی عنوان کرد: وجود پیامبر اسلام (ص) تنها موجودی است که خداوند متعال بخاطر آن بر انسان ها و مومنان متن گذاشته است. سبک زندگی پیامبر اسلام باید در جامعه اجرا و فرزندانمان را با سیره آنها آشنا کنیم.

به گفته امام جمعه بندرعباس، سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل و نقدی که بر وضعیت امروز دنیا کرد فرصتی مهم بود که با بهره جستن از فرصت حضور رسانه‌ای در نیویورک، بسیاری از جوسازی‌ها بر علیه ملت ایران را خنثی کرده است.

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به هفته دفاع مقدس، این فرهنگ را یک گنجینه دانست که ارزش‌های آن یک نرم افزار قوی برای تولید قدرت در جامعه اسلامی است.

وی تأکید کرد: ارزش های دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم تا در تمامی میادین عرصه های علمی ، فرهنگی و جهاد تبیین موفق باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: حوادث اخیر جنگ رسانه ای است که میدان دار آشوب ها، منافقین کور دل هستند که خود را مدعی حقوق بشر جا زده‌اند.

وی گفت: پرونده ننگین آمریکا، سیاه‌تر از آن است که در رابطه با تضییع حقوق زنان حرفی داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: حرکت‌های غیر انسانی برخی از افراد توسط مردم ولایت مدار ایران اسلامی تشخیص داده شد و مردم با آنها همراهی نکردند.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: دو گروه در این آشوب ها نقش داشتند. گروه اول گروه سازمان یافته از طریق ضد نظام که خشونت و تخریب اماکن کردند و دسته دوم اراذل و اوباش هستند که باید مردم مراقب باشند که آنان با استفاده از جو بوجود آمده، سبب فریب جامعه نشوند.

وی با تشکر از نیروی انتظامی در انجام وظیفه خود که به نحو احسن در قضیه ناآرامی ها، گفت: نظام اسلامی مقتدر تر از آن است که در مقابل موج ضعف و زبون ضد انقلاب و منافقین و آمریکا ضعفی نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: قدرت رسانه ای دشمن با ۲۶۰ ماهواره فارسی زبان به جنگ ایران در این آشوب آمد و ما در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار گرفتیم. آنان با تشکیک در مردم، هشتگ سازی، معتبر سازی سلبریتی‌ها و باز نشر شعارهای هنجار شکنانه و تقابل مردم با مردم در پی پیاده سازی نقشه‌های شوم خود هستند.

نمازگزاران بندرعباس پس از پایان نماز جمعه راهپیمایی باشکوهی برگزار و حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا