شهرستان ها

لزوم برخورد قاطع با اغتشاش و ناامنی

خرمشهر- امام جمعه خرمشهر گفت: باید با تشویق کنندگان مردم به اغتشاش و ناامنی برخورد قاطعی شود؛ البته دشمن بداند با همت ملت و وجود رهبر، تهدید را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران جمعه ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور گفت: تمام رسانه‌های معاند و سلطنت طلب‌ها و منافقین برای این جریان بسیج شدند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اینکه مأموریت دشمنان برای ایجاد ناامنی و تحت‌الشعاع قرار دادن اقدامات جمهوری اسلامی از جمله حرکت بزرگ اربعین است، افزود: این اغتشاشگران اگر دلشان برای مردم سوخته چنین کاری نمی‌کردند، تعرض به نوامیس مردم، آسیب زدن به خودروهای امدادی از جمله آمبولانس‌ها از اعمال اخیر اغتشاشگران است.

وی تاکید کرد: از دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه انتظار ورود با تشویق کنندگان مردم به اغتشاش و ناامنی برخورد قاطعی داشته باشد و ما از پلیس با قدرت حمایت می‌کنیم؛ البته دشمن بداند با همت ملت و وجود رهبر، تهدید را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به هفته دفاع مقدس هم گفت: امنیت، عزت و شکوهی که امروز داریم از برکات این ایثارگری‌های آن دوران است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا