شهرستان ها

دشمن به دنبال برهم زدن امنیت داخلی/ ایران کشوری امن است

دامغان- امام جمعه دامغان با بیان اینکه دشمن با استفاده از به‌کارگیری احساسات به دنبال برهم زدن نظم داخلی است، گفت: به برکت نیروهای انقلابی و مردم همیشه در صحنه ایران کشوری امن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام این شهر ضمن بیان اینکه دشمن همواره می‌کوشد تا از طریق به کارگیری احساسات جوانان آنها را از مسیر انقلاب منحرف کند، ابراز داشت: مهمترین ابزار دشمن فضای مجازی و بزرگ سازی شایعات است که باید مراقب بود در این ورطه گرفتار نشویم.

وی ضمن بیان اینکه یکی از مطالبات مردم برخورد با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم عمومی است، افزود: از نهادهای مربوط انتظار می‌رود به این مقوله ورود کرده و با هنجارشکنان به طور قاطع برخورد کند.

خطیب جمعه دامغان با بیان اینکه به لطف وجود نیروهای انقلابی و مردم همیشه در صحنه ایران کشوری امن است و دشمنان به اهداف شوم خود نمی‌رسند، ابراز داشت: در حوادث اخیر نیز مشاهده کردیم صف مردم از اغتشاشگران جا و نیروهای مسلح با اقتدار و صلابت ضمن خویشتنداری فضا را آرام کردند.

رستمیان با بیان اینکه سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل ایران مقتدر را بار دیگر به نمایش گذاشت، تصریح کرد: تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی در مقر سازمان ملل لرزه بر اندام استکبار انداخت.

وی افزود: در حالی دشمن می‌کوشید تا ایران را منزوی کند اما عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای همه این نقشه‌ها را خنثی سازی و اثبات کرد کشور ما می‌تواند همچنان علیرغم تحریم‌ها با کشورهای دیگر به مراودات تجاری خود ادامه دهد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا