شهرستان ها

رئیس‌جمهور در سازمان ملل عظمت سردار سلیمانی را به دنیا نشان داد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: رئیس جمهور در سازمان ملل با بالا بردن تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عظمت این شهید را به دنیا یادآوری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی بیش از ۲۱ میلیون نفر زائر در کشور عراق و شهر کربلا حضور داشتند و این موضوع بیانگر این است که همچنان پرچم سرخ شهادت و سبز انتظار سرفراز و بالا است.

وی در خصوص هفته دفاع مقدس، افزود: هفته دفاع مقدس آغاز شده و همچنین رهبر انقلاب نیز دیداری با پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس داشته و در جمع آنان سخنرانی کرد و ما باید بدانیم اگر تا به امروز نظام جمهوری اسلامی مقتدر وجود دارد به برکت خون شهدا است.

امام جمعه اردستان با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به آمریکا، بیان کرد: رئیس جمهور در سازمان ملل با بالا بردن تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توانست یاد این شهید را زنده نگه دارد و عظمت سردار دل‌ها را به دنیا یادآوری کرد بنابراین نباید آن را دست کم بگیریم.

حجت الاسلام دهشیری در خصوص اتفاقات اخیر در کشور، تاکید کرد: در ارتباط با فوت دختر جوان، دشمنان سو استفاده کرده و همه معاندین و منافقین به میدان آمدند تا با ایجاد اغتشاش و ناامنی به اهدافشان برسند که در واقع هدف منافقین، مورد هجمه قرار دادن اصل نظام است.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت‌ها و رفتارهای اغتشاشگران در ارتباط با دفاع از مظلومان نیست، وظیفه ما این است که با ظالمین مخالفت کنیم همچنین تنفر خود را نسبت به آنان اعلام کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا