شهرستان ها

ملت فریب دشمن و فتنه‌گران را نخواهد خورد

قزوین – فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و در حوادث طول انقلاب اسلامی نشان داده که در دفاع از آرمان‌های خود فریب دشمن و فتنه‌گران را نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی پیش از ظهر امروز در سخنان قبل از خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار کرد: دفاع مقدس و دستاورد عظیم آن برای امروز ملت باید بیان کنیم

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنج ارزشمند برای ملت ایران است، افزود: همه باید قدر این گنج دانسته و برای پاسداری از این گنجینه ارزشمند کوشا باشیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: در دوران دفاع مقدس دنیا ایثار و اقتدار ملت ایران را برای حمایت از کشور مشاهده کرد.

وی تاکید کرد: وطن فروشان دیروز و همان‌هایی که ملت با مشت محکم خود آنها را به فلاکت کشانده و از کشور بیرون کردند امروز بیان می‌کنند که ما نگران خاک این کشور هستیم.

رفیعی تاکید کرد: هنر اصلی امام خمینی (ره) در اتصال ایران و اسلام به یکدیگر و تلاش برای ایجاد اقتدار و عزت در کشور بود.

وی با بیان اینکه با تلاش امام خمینی (ره) ایران به بستری برای جاری شدن اسلام و مبانی آن تبدیل شد، تصریح کرد: امام (ره) با منطقه وطن پرستی و با تکیه بر اسلام و مبانی رفیع آن ملت را در حوادث برای مقابله با دشمنان کشور پای کار آورد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: افرادی که روزی خاک این کشور را فروختند امروز با اجیر کردن اراذل و اوباش در کف خیابان‌های این کشور و با آسیب رساندن به جان و مال مردم نگران مردم شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ما این کشور و خاک آن را حرم دانسته و مدافع آن هستیم، عنوان کرد: دلسوزان واقعی این کشور کسانی هستند که در خاک این کشور و برای همین خاک خون و یا عزیز خود را از دست داده‌اند.

رفیعی تاکید کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و در حوادث طول انقلاب اسلامی نشان داده که در دفاع از آرمان‌های خود فریب دشمن و فتنه‌گران را نمی‌خورد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل بیان کرد: همانطور که شهید رجایی با نشان دادن آثار شکنجه ساواک نظام استکبار را در سازمان ملل رسوا کرد، نمایش تصویر شهید سلیمانی در سازمان ملل نیز چهره آمریکای تروریست و جنایتکار آمریکا را به دنیا نشان داد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) اضافه کرد: مردم ایران بارها ثابت کرده‌اند که پای شهدا و انقلاب ایستاده‌اند و اراذل و اوباش و سردمداران آنها نمی‌توانند امنیت این ملت را مخدوش کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در حق نیروی انتظامی شریف و متعهد به اخلاق و رأفت اسلامی جفا شد گفت: دشمنان تمام توان خود را برای آسیب زدن به اعتماد مردم نسبت به این مجموعه دلسوز و پای کار به میدان آوردند.

رفیعی در پایان با بیانی اینکه نیروی انتظامی و غیور هرگز تنها نیست و در کنار آنها هستیم، یادآور شد: سپاه و پاسداران جان بر کف به خوبی عمق راهبردی دشمن را می‌شناسند و بدون شک همچون عین الاسد و دیرالزور، پاسخ قاطعی به دشمنان می‌دهیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا