شهرستان ها

دشمن به اسم مطالبه آزادی با احکام الهی می‌جنگد

مشهد ـ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخی با تعریف شخصی از آزادی به مقابله با احکام الهی می‌پردازند و اسم ان را «مطالبه آزادی» می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسین قاضی زاده پیش از ظهر جمعه در «نخستین یادواره ۸۶۶ شهید مدفون در حرم مطهر رضوی» که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، با بیان این‌که باید بدانیم شهادت چه جایگاهی است که انسان‌ها با آگاهی جان خود را فدا می‌کنند، اظهار کرد: هرکسی قصد داشت به جبهه برود، اذن خود را از امام رضا (ع) می‌گرفت و امروز جمع شده‌ایم که یاد ۸۶۶ شهید را که در این مکان مقدس دفن شده‌اند، گرامی بداریم.

وی با بیان این‌که دشمن آزادی خود را در سلب رسمیت از خدا و قانون می‌دانند، ادامه داد: آنان می‌گویند آزادی من هر آن چیزی است که من می‌خواهم و اگر کسی با آن موافق نیست، خود را کنترل کند، این تعریف آزادی استکباری است.

ایستادگی مردم پای انقلاب دشمن را عصبانی کرده

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تقابل کنونی جامعه را تقابل میان دین و دنیای جامعه دانست و گفت: امروز زوزه ایادی شیطان به آسمان بلند شده است و این نشان می‌دهد ما تمام قد بر سر انقلاب ایستاده‌ایم و این ایستادگی دشمن را به عصبانیت و خشم وا داشته است.

وی با بیان این‌که حوادث اخیر ارتباطی با بروز حادثه برای آن عزیز ندارد، خاطرنشان کرد: بهانه برخی وقایع گذشته، مسائل اقتصادی و معیشتی بود اما آشوب‌های اخیر، اعلان جنگ رسمی علیه خدا و احکام الهی است و برخی می‌گویند نمی‌خواهیم زیر بار احکام الهی برویم.

اسم اعلام جنگ با خدا را مطالبه آزادی گذاشتند

قاضی‌زاده هاشمی با بیان این‌که این افراد اسم اعلام جنگ با خدا را مطالبه آزادی گذاشته‌اند، افزود: دو تعریف از آزادی وجود دارد، یک آزادی یعنی آزادی از بندگی خدا که اصالت آن تعریفی از خود است و تعریف دوم، آزادگی از بند خود است، یعنی من دنبال اجرای دستورات خدا هستم، یعنی برای آزادی جامعه حاضرم خود را فدا کنم نه اینکه جامعه را فدای خواست خود کنم.

وی با اشاره به فراگیری سرود «سلام فرمانده» و تقدیم آن به حضرت حجت (ع) در میان نسل جدید، بیان کرد: یقین داشته باشید دشمنان این روند همه گیر و جهانی مهدویت را تحمل نمی‌کنند.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر این‌که دشمنان ما از هویت مهدویت هراس دارند، اضافه کرد: وقتی توفیقات دولت مردمی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی رخ داد، اتفاقاتی که افرادی در دولت قبل می‌گفتند نمی‌شود اما اتفاق افتاد، استکبار توطئه‌های خود را آغاز کرد.

توطئه استکبار برای ایجاد مانع در مسیر پیشرفت

وی، پیوستن به سازمان همکاری‌های شانگهای را نشانه نیاز کشورهای بزرگ به همکاری با ایران به‌عنوان یک قدرت جهانی دانست و اظهار کرد: هر زمان ایران در مقطع حساسی قرار دارد، دست شیاطین در برابر توفیقات ایران به اشکال مختلف بلند می‌شود تا مانع موفقیت ایران اسلامی شوند.

قاضی‌زاده هاشمی با انتقاد از برخی سیاسیون که متوجه حقیقت وقایع اخیر نیستند، یادآور شد: امروز موکب امام حسین (ع) را آتش می‌زنند و چایی ریز موکب را به شهادت می‌رسانند، این نشان می‌دهد دشمنی آنان با مکتب امام حسین (ع) است اما حب و بغض‌ها مانع تحلیل درست برخی سیاسیون نسبت به رویدادهای کشور می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا