شهرستان ها

راهپیمایی خودجوش مردم کرمانشاه در اعتراض به اقدامات ضد انقلاب

کرمانشاه- درپی اقدامات اخیر گروه‌های ضدانقلاب که سبب هتک حرمت به مقدسات دینی مردم شده بود، مردم کرمانشاه به طور خودجوش اعتراض خود را نسبت به عوامل ضدانقلاب نشان دادند.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها- سمیه نوری: درپی فوت مهسا امینی، آشوب هایی با پشتیبانی شبکه‌های معاند  در تمامی استان‌های کشور رخ داد. در پی این اغتشاشات که اغلب با هتک حرمت‌ به مقدسات توسط ضد انقلاب طی روزهای گذشته همراه بود، اقدامات غیراخلاقی و ضد انقلابی از جمله به آتش کشیدن پرچم مقدس ایران اسلامی و همچنین آزار مردم عادی  نیز صورت گرفت که با واکنش شدید و خودجوش مردم رو به رو شد.

پس از اهانت به مقدسات و پرچم کشور در استان کرمانشاه اعتراضاتی در فضای مجازی و سطح جامعه از سوی مردم صورت گرفت تا نشان دهند که نسبت به دشمنان اسلام و انقلاب آشنایی داشته و در بزنگاه‌های جامعه هوشیار و پویا خواهند بود.

در پی واکنش مردم کرمانشاه به اغتشاشات روزهای گذشته، پس از اقامه نماز جمعه در مسجد جامع شهر کرمانشاه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی علیه آشوبگران صورت گرفت تا بار دیگر نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام مردم ایران با هر قومیت و گرایشی تجدید میثاق کرده و نشان دهند که برای دفاع از خاک این مرز و بودم و آرمان‌های این انقلاب همیشه آماده هستند.

یکی از شهروندان کرمانشاهی که در راهپیمایی روز جمعه حاضر شده بود با اشاره به هدف اجتماعات خودجوش مردمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اغتشاشات چند روز اخیر آشوبگران و اهانت‌های که به اعتقادات مردم صورت گرفته امروز بر خود لازم دانستم که با شرکت در راهپیمایی به همه سو استفاده گرانی که قصد بر هم زدن اتحاد مردم را دارند نشان دهیم که مردم ایران نسبت به اعتقادات خود وفادار و پایبند هستند.

وی ادامه داد: امروز جمع شدیم که به تمامی آشوبگران و ضد انقلابیونی که قصد از هم پاشیدن و تشویش اذهان عمومی مردم علیه این انقلاب و جمهوری اسلامی را دارند بفهمانیم که این مردم نسب به دشمنان و تفرقه‌افکنی‌های آنها آگاهی دارند.

این شهروند کرمانشاهی با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه با بصیرت در صحنه‌های آشوب حاضر شده‌اند، افزود: دشمنان این مرز و بوم همیشه در پی سوءاستفاده از اتفاقات کوچک در ایران هستند تا اهداف شوم خود برسند اما بصیرت، اتحاد و عرق ملی مردم همیشه مانع دستیابی آنها بوده و هست.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c'>راهپیمایی</a> خودجوش مردم <a href='https://sayeb.ir/tag/%da%a9%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%a7%d9%87'>کرمانشاه</a> در اعتراض به اقدامات <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b6%d8%af-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8'>ضد انقلاب</a>

آقای صبوری دیگر شهروند حاضر در راهپیمایی کرمانشاه علیه آشوبگران در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: آشوب های چند روز اخیر با پشتیبانی شبکه‌های ضد انقلابی و اسلامی سبب بروز اتفاقات ناگواری شده که مردم ایران را بر آشفت اما اهانت و بی حرمتی به اعتقادات مردمی از جانب بیگانگان هیچگاه بی پاسخ نخواهد ماند و در کام نخست مردم پایبند و انقلابی به صحنه خواهند آمد.

وی خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران با اجتماع خودجوش خود در برابر مکر و حیله دشمن پاسخی کوبنده داده و یک صدا به پشتیبانی از انقلاب، مقدسات و رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز شعارهای حمایتی سر داده تا دشمن بداند در این صحنه اولین و اصلی‌ترین سرکوبگران اغتشاشات، خود مردم هستند.

این شهروند کرمانشاهی به حضور مستمر مردم انقلابی و غیور کرمانشاه اشاره و تاکید کرد: مردم غیور کرمانشاه امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی علیه اغتشاشات ثابت کردند که برنامه‌های دشمن برای فرو پاشی اتحاد مردم ایران غیر ممکن بوده و همراه با تمامی مردم در سراسر ایران به صورت یکپارچه و همدل شعار حمایتی از انقلاب و وطن را سر دادند.

هدف اصلی دشمنان تضعیف جایگاه اسلام در جامعه است

آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با حق نمی‌توان مبارزه کرد اگرچه باطل دارای طرفدارانی باشد و حرف و موضع گیری‌های باطل محدود است و امام خمینی (ره) فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

وی افزود: نخست وزیر انگلیس زمانی قرآن را به مجلس برده بود و اعلام کرد تا زمانی قرآن در بین مسلمانان است، آنها پیروز هستند و برای حفظ اسلام رزمندگان زیادی مبارزه کردند.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c'>راهپیمایی</a> خودجوش مردم <a href='https://sayeb.ir/tag/%da%a9%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%a7%d9%87'>کرمانشاه</a> در اعتراض به اقدامات <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b6%d8%af-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8'>ضد انقلاب</a>

امام جمعه کرمانشاه با اشاره تبلیغات رسانه‌ای دشمنان طی روزهای گذشته، تصریح کرد: دشمنان اسلام با سیاست گذاری و ایجاد نقشه و توطئه‌های مختلف سعی دارند به اسلام ناب محمدی خدشه وارد کنند و آن را از مسلمانان بگیرند زیرا این اسلام است که سبب ایستادگی در مقابل زورگویان می‌شود.

علما بیان کرد: دشمن بداند انقلاب اسلامی مثل کوه بیستون ایستاده است و دشمن این قدرت را در خاورمیانه تحمل نمی‌کند اما هیچ تأثیری در مسیر انقلاب ندارد . اعتراض غیر از تخریب، شهید کردن مردم و نیروهای انتظامی و بسیجی، تخریب حسینیه و مساجد، آتش زدن قرآن و چادر کشیدن از سر زنان است و اینها اعتراض نیست.

همچنین در پی واکنش‌های مردمی علیه اغتشاش‌گران، کاربران کرمانشاهی در فضاهای مجازی مانند توئیتر و اینستاگرام نیز با نشر مطالب حمایتی از انقلاب و ارزش‌های ملی با به کار بردن هشتگ‌های حمایتی و میهنی، ایستادگی خود را در مقابل موج سواری‌های شبکه‌های سودجو و نشر اکاذیب نشان دادند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا