ورزش

بحران بعدی برای توخل؛ اخراج از کشور؟

توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، در خطر اخراج از کشور انگلیس قرار گرفته است است.

به گزارش “ورزش سه”، توماس توخل سرمربی باتجربه و آلمانی، در مجموع کمتر از دو سال هدایت چلسی را به عهده داشته و موفق شد برای دومین بار در تاریخ این باشگاه، آنها را به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان برساند. اما فصل جاری برای آبی های لندن چندان خوب شروع نشد و اوایل این ماه میلادی بود که باشگاه چلسی دست به کار غیرمنتظره ای زده و گراهام پاتر را به عنوان جایگزین توماس توخل به عنوان سرمربی باشگاه منصوب کرد.

نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد اوضاع برای این سرمربی آلمانی در حال بدتر شدن بوده و ممکن است او به دلیل قوانین برگزیت، مجبور به خروج از کشور انگلیس شود. به نظر می رسد این سرمربی 49 ساله پس از پایان ویزای فعلی و در صورت تایید هیئت حاکمه، تنها می تواند حداکثر 90 روز در انگلیس باقی بماند و بعد از آن و به علت پایان همکاری توماس توخل با چلسی، او چاره ای جز ترک این کشور ندارد.
این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که به نظر می رسد توخل از زندگی در انگلیس راضی بوده و هنوز در حال بررسی گزینه‌های بعدی خود برای بازگشت به دنیای مربیگری است. توخل حتی روز چهارشنبه در لندن در حال پیاده روی و با لبخند دیده شد، اما احتمال دارد به زودی چاره ای جز مهاجرت به کشوری دیگر برای او وجود نداشته باشد. اخباری در مورد احتمال حضور توخل روی نیمکت بایرن مونیخ یا توافق او در هفته های پیش رو با تیم هایی چون یوونتوس یا اینتر شنیده شده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا