ورزش

اعتماد کارلوس کی‌روش به شجاع

برخلاف پیش‌بینی ها کارلوس کی روش نه تنها شجاع خلیل زاده را به اردو دعوت کرد که از او به عنوان مهره فیکس تیمش نیز سود برده است.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که با توجه به اتفاقات گذشته و حضور طولانی مدت شجاع خلیل زاده در لیست سیاه کارلوس کی روش در دوره قبلی سرمربیگری‌اش در ایران، تصور می‌شد این بازیکن با بازگشت مربی پرتغالی بار دیگر از تیم ملی دور شود، اتفاقات دیگری برای این مدافع شمالی رقم خورده است.

شجاع خلیل زاده که پیش از جام جهانی برزیل و در زمانی که سپاهان حضور داشت به واسطه اظهاراتش از لیست تیم ملی خط خورد و به صورت طولانی مدت نتوانست نظر کارلوس کی روش را برای بازگشت تغییر دهد، انتظار می‌رفت که مربی پرتغالی در بازگشت دوباره به نیمکت نیز این رویه را ادامه دهد.

مدافع شمالی فوتبال ایران که با حضور دراگان اسکوچیچ بار دیگر به تیم ملی بازگشته بود، بعد از تغییراتی که شکل گرفته بود شاید بیش از هر بازیکن دیگری نگران جایگاه خود در آستانه جام جهانی بود. اما در ادامه با اعلام فهرست اولیه تیم ملی توسط کی روش، نام شجاع خلیل زاده نیز در لیست قرار گرفت. سرمربی پرتغالی تیم ملی برای بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه نیز از این بازیکن در کنار حسین کنعانی زادگان در ترکیب اصلی و به عنوان زوج خط دفاعی سود برده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا