ورزش

انریکه: هدف‌مان قهرمانی است؛ به تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم

در بهترین فرم هستیم

لوئیس انریکه حاضر نشد در مورد احتمال تمدید قراردادش در صورت رسیدن به نیمه نهایی لیگ ملت ها اظهارنظر کند. او شرایط فعلی تیم ملی اسپانیا برای موفقیت در لیگ ملت ها را عالی توصیف کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی اسپانیا فردا از دور گروهی لیگ ملت های اروپا و در ورزشگاه لاروماردا شهر ساراگوسا میزبان سوئیس است. اسپانیا سپس باید به مصاف پرتغال برود. لاروخا صدرنشین گروهش است و در صورت کسب چهار امتیاز از دو بازی پیش رو می تواند به نیمه نهایی راه پیدا کند. گفته می شود در این صورت لوئیس انریکه قراردادش با اسپانیا را دو سال دیگر نیز تمدید خواهد کرد.

انریکه در این رابطه گفت:« من به زمان حال فکر می کنم و تمرکز فقط روی بازی برابر سوئیس است. هنوز هیچ تصمیمی در مورد آینده نگرفته ام. نگران تمدید قرارداد نیستم و هیچ چیز نسبت به قبل تغییر نکرده است. من فعلا با فدراسیون قرارداد دارم و سپس ببینیم چه خواهد شد.»

انریکه در مورد بازی فردا گفت:« هنوز ترکیب اصلی را انتخاب نکرده ام و ابتدا آن را به بازیکنانم خواهم گفت ولی احتمالا فران تورس، سارابیا و آلوارو موراتا را در خط حمله خواهیم داشت. بازی در شهر ساراگوسا برگزار می شود که یک شهر کاملا فوتبالی است و می دانم که به خوبی از تیم ملی حمایت خواهند کرد.»

قهرمانی در لیگ ملت ها مثل قهرمانی تیم بسکتبال اسپانیا در یوروبسکت:« قطعا دوست داریم افتخار تیم ملی بسکتبال را در فوتبال تکرار کنیم. امیدوارم موفق شویم. در چند روز اخیر وضعیت تیم عالی بوده و بازیکنان هر چه در توان داشته اند را در تمرینات گذاشته اند. معتقدم مدت ها چنین شرایط خوبی نداشتیم. من بسیار خوشبینم و کافی است پرتغال را ببریم تا راهی نیمه نهایی شویم. سپس هدف مان قهرمانی خواهد بود. سوئیس هم حریف ساده ای نیست. آنها تیم قعرنشین گروه هستند و خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کنند. سوئیس خوب فوتبال بازی می کند و باید مراقب باشیم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا