ورزش

راز دست بانداژ شده سوارز در بازی با ایران (عکس)

لوئیز سوارز به دلیل شکستگی کوچک انگشتان دستش، در بازی با ایران با بانداژ مخصوصی به میدان رفت.

به گزارش “ورزش سه”، مهاجم و کاپیتان لا سلسته در دیداری که شاگردان دیه‌گو آلونسو در اتریش و برابر ایران انجام دادند، به عنوان بازیکن ثابت بازی را شروع کرد. او با بانداژی که 2 انگشت دستش را پوشانده بود، مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

سوارز که در غیاب دیه‌گو گودین، کاپیتان تیم ملی اروگوئه در دیدار با ایران بود، سه انگشت دست راستش را بانداژ کرد و به این ترتیب برای انجام مسابقه و هنگام ورود به زمین بازی دیده شد.

علت این مسئله به بازی باشگاهی سوارز برمیگردد. در جریان دیدار میان ناسیونال با ریورپلات اروگوئه که در پارک فدریکو عمر سارولدی با نتیجه تساوی به پایان رسید، سوارز در یک نبرد هوایی به زمین سقوط کرد و از ناحیه انگشتان دست راست آسیب دید.

در مسابقه ای که روز شنبه در پرادو برگزار شد، این بازیکن بدون مشکل به بازی ادامه داد، اگرچه علائمی از درد را حس می کرد چرا که پس از تحمل این ناراحتی، همچنان با دست چپ، دست راست خود را نگه داشته بود.

این مهاجم بدون مشکل به اتریش سفر کرد، اما با آن بانداژی که استفاده کرد، دستش را پوشاند چرا که انگشتان او دچار شکستگی کوچکی شده بود و با این بانداژ محفاظت شده بازی کرد تا بتواند بدون مشکل به مصاف ایران برود.

عکس: نعیم احمدی

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا