شهرستان ها

تحقق اعجاز اربعین و سیر موفقیت‌ها مهم ترین عامل عصبانیت دشمن است

گرگان- معاون اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تحقق اعجاز اربعین، سیر مقتدرانه موفقیت‌ها،حرکت تمدنی انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، مهم‌ترین عامل عصبانیت دشمن است.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تحقق اعجاز اربعین، سیر مقتدرانه موفقیت‌ها و حرکت تمدنی انقلاب اسلامی، تلاش برای مقابله با تحریم‌ها و بسط فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، مهم‌ترین عامل عصبانیت دشمن است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: لذا دشمن خبیث و جریان نفاق و فتنه گر و نجس سیاسی و برخی سلبریتی ها و جرثومه‌های فاسد با سوءاستفاده از اتفاق اخیر و سکوت برخی خواص بی بصیرت در یک برنامه از پیش طراحی شده با اجیرکردن شماری افراد هنجارشکن و عناصر خود فروخته با اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت به ناموس مردم و ارزش‌ها و تعرض به اموال عمومی و مقابله با نیروهای امنیتی، دل مردم انقلابی را به درد آوردند.

وی اضافه کرد: مردم استان در محکومیت این حرکات مذبوحانه به فضل الهی در قالب راهپیمایی منسجم و باشکوه در طول این هفته به میدان می آیند.

دیلمی گفت: مردم بصیر و انقلابی استان با شرکت پرشور، مقتدرانه و دشمن شکن خود در این راهپیمایی‌ها بار دیگر، بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان به منصه ظهور خواهند رسانید.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: با حمایت مردم و ورود دستگاه‌های امنیتی و قضایی، برخورد قاطع با این تفاله‌های مزدور سیاسی و اجیر شده منافقین که خود بزرگترین جنایتکاران علیه آزادی‌های مدنی و حقوق بانوان به شمار می آیند، قطعی و سخت و مقتدرانه خواهد بود و بزودی ابعاد آن بر همگان روشن خواهد شد.

وی تأکید کرد: نکته مهم، هوشیاری و رصد تحرکات دشمن به ویژه در حوزه رسانه‌ای است که از همه مردم به ویژه جوانان، تقاضا می‌شود که مراقبت فتنه انگیزی های دشمن باشند.

دیلمی تصریح کرد: صیانت از حریم ارزش‌ها و اسلام ناب و خون مطهر شهدا، یک تکلیف همگانی است و ایادی مزدور منافق بدانند که با آتش زدن چند سطل آشغال نمی‌توانند اروپا را در زمستان تاریک پیش رو گرم کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا