شهرستان ها

اعتراض هیئات مذهبی استان قزوین به اغتشاش اخیر

قزوین- جمعی از هیئات مذهبی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای ضمن اعتراض به هتک حرمت‌های صورت گرفته در قزوین خواستار برخورد جدی دستگاه قضا با اراذل و اوباش شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه ایمانی مشعر و جمعی از هیئات مذهبی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای نسبت به ایجاد اغتشاش در سطح شهر قزوین و همچنین به آتش کشیدن تابلوی مزین به نام حضرت سیدالشهدا واکنش نشان دادند.

در این بیانیه آمده است:

الهی الیک اشکو…

«اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فی قُلُوبِ الْمُؤ منینَ لا تَبْرُدُ اَبَداً»

متأسفانه باخبر شدیم که در یکی از میادین اصلی شهر تابلوی مزین به نام سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام توسط اراذل و اوباش در قزوین به آتش کشیده است.

این ضایعه دردناک و این حرکت شنیع در شهر ولایت مدار قزوین که توسط جمعی از جوانان فریب خورده به سرکردگی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است و توسط عناصر خبیث داخلی به اجرا گذارده شده را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و محضر رهبر انقلاب انقلاب و مردم شریف و متدین و دیندار استان قزوین تسلیت عرض می‌نمائیم.

از ریاست محترم دادگستری استان و دادستان معزز و از کلیه نیروهای جان بر کف امنیتی و انتظامی شهر عزیزمان درخواست داریم تا ضمن شناسایی مسببین این امر؛ ضمن دستگیری عوامل اصلی این حرکت شنیع و اشد مجازات مرتکبین؛ آلامی بر قلوب داغدار مردم شهر دین و ولایت باشند.

همچنین جامعه دینی و هیئات مذهبی استان قزوین ضمن حمایت قاطع از سربازان امنیت این مرز و بوم و همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت پاسخگویی به ابهامات مردم عزیزمان؛ برخورد قاطع و سریع با کلیه برهم‌زنندگان نظم عمومی را امری لازم و قطعی دانسته تا درس عبرتی باشد برای آنان که دندان طمع بر آب و خاک این مرز و بوم داشته و از هیچ حرکتی؛ اعم از به شهادت رساندن جوانان این مرز و بوم و فریب دادن ایشان مضایقه ننموده و حتی در اقدامی ناجوانمردانه و با ضرب گلوله در شهر عزیزمان شهید عباس خالقی را به خاک و خون کشیده و اوج رذالت و زبونی خویش را به تصویر کشیدند.

نهال به یادگار مانده از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حال حاضر در اوج عزت و قدرت و توانایی است و ان‌شاءالله بزودی پرچم این انقلاب با دستان رهبر معظم انقلاب به دستان شریف ولی نعمت و صاحب الامر عجل الله فرجه الشریف تحویل خواهد شد و به توفیق الهی آرزوی انبیا و اولیا و صالحین و شهدا به وقوع خواهد پیوست. ان‌شاءالله

گفتنی است روز جمعه نیز جمع کثیری از مردم انقلابی قزوین پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی اعتراض خود را به حوادث اخیر و ایجاد نا امنی در استان و کشور اعلام کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا