ورزش

دلیل قرارداد همکاری سپاهان و النجف/ وقتی حضور در اصفهان اتفاق بی‌نظیر در فوتبال عراق شد


مدیرعامل باشگاه النجف حضور تیم فوتبال این باشگاه در کمپ صفائیه را اتفاقی بی‌نظیر در فوتبال عراق دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا ساکت  گفت: در راستای سیاست‌های‌ ورزشی جمهوری اسلامی ایران و ارتباط بین دو کشور دوست و‌ برادر جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین دو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و النجف عراق امضا شد که با پیگیری‌های دفتر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف و دفتر وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اصفهان این برنامه‌ریزی‌ها گسترش پیدا کرد.

وی افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر اساس سیاست‌های مجموعه هیئت مدیره، خود پرچمدار آغاز ارتباطات فرهنگی ورزشی بین یکی از باشگاه‌های معتبر عراقی ( النجف) و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بود که خوشبختانه این ارتباطات آغاز شده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: در بخش‌های فوتبال پایه، مباحث آموزشی و برپایی اردو‌های ورزشی و دو تورنمنت اربعین و غدیر در حال مطالعه و برنامه‌ریزی هستیم؛ در این راستا تلاش شده بتوانیم شرایط همکاری را از نزدیک فراهم کنیم که خوشبختانه این اتفاق شکل گرفته است.

ساکت افزود: کمپ اختصاصی صفائیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان میزبان اردوی النجف است و‌ برنامه بر این قرار بوده که این باشگاه در طول اردوی خود ۴ دیدار تدارکاتی انجام دهد؛ همچنین در ۱۵ روز آینده تیم زیر ۱۸ سال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نجف اردو خواهد داشت و با تیم زیر ۱۸ سال النجف دیدار خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این‌ شروع همکاری‌های فنی ورزشی بین دو باشگاه است، امشب نیز مراسم ویژه‌ای با حضور سالاریان نماینده وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در اصفهان، مسئولان باشگاه و بازیکنان النجف برگزار شد، خوشبختانه این همکاری مورد توجه مسئولان دو کشور است و  از همین جا به مردم، دولت و‌ مسئولان کشور دوست و‌ برادر جمهوری عراق درود و سلام می‌فرستیم و خوشحال هستیم که به عنوان دو باشگاه پرچمدار این همکاری‌های گسترده هستیم.

همچنین  عباس مهدی الغریری مدیرعامل باشگاه النجف عراق در گفتگو با سایت باشگاه سپاهان گفت: تفاهم‌نامه همکاری النجف و فولاد مبارکه سپاهان در بین باشگاه‌های عراقی بی سابقه است و‌ برپایی اردوی تدارکاتی النجف به میزبانی باشگاه سپاهان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشور عراق داشته است.

وی با اشاره به جایگاه بالای سپاهان در فوتبال آسیا و زیرساخت‌های این باشگاه در خصوص شرایط کمپ صفائیه گفت: برای برپایی اردوی بهترین امکانات را در اختیار ما قرار دارد؛ امکانات رفاهی، امکانات برای تمرین، ایاب و ذهاب و تمرکز تمامی امکانات در کمپ تمرینی باعث شد ما اردوی موفقی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه النجف ضمن قدردانی از مقامات جمهوری اسلامی ایران و مقامات استان اصفهان، از رهبر معظم انقلاب یاد کرد و برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

الغریری در ادامه از زحمات هیات مدیره، مدیر عامل و کادر باشگاه سپاهان تقدیر کرد و‌ گفت: از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به خاطر برپایی اردوی تیم فوتبال النجف در کمپ صفائیه تشکر می‌کنیم؛ مدیرعامل سپاهان لحظه به لحظه پیگیر اردوی باشگاه النجف بود. در این مدت همیشه در بین رسانه‌های عراقی، مدیران، مسئولان، کادر فنی و بازیکنان باشگاه صحبت از شرایط خوب این اردو بوده‌است.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا