سینمای ایران و جهان

در خانواده مشکل بزرگی را تجربه کردم و به همین دلیل حوصله کار نداشتم/نمی‌توانم به دفترهای سینمایی رفته و برای بازی خواهش و تمنا کنم!

جلیل فرجاد:

سینماپرس: جلیل فرجاد بازیگر پیشکسوت تلویزیون گفت: دیگر حوصله بازیگری ندارم، پیشنهاداتی همیشه هستند اما باید توان حضور در پروژه ها را از لحاظ روحی داشته باشم که اینطور نیست.

به گزارش سینماپرس، جلیل فرجاد در گفت‌وگو با میزان پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی برای بازی در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه کنندگی مهران مهام به توافق رسیده و یکبار هم جلوی دوربین رفته‌ام.

وی درباره حضورش در سریال «بی‌همگان» اضافه کرد: کار با مهران مهام و اصغر هاشمی را دوست داشتم، از سویی فیلمنامه برایم جذابیت‌های خاص خود را داشت، قرار بود یکسال پیش این پروژه کلید بخورد، در آن زمان پیشنهاد بازی در آن را رد کردم اما امسال به اصرار دوستان و خانواده سر پروژه حاضر شدم.

دیگر حوصله بازیگری را ندارم

فرجاد درباره دلیل کم کار شدن خود در عرصه بازیگری اذعان کرد: دیگر حوصله بازیگری ندارم، پیشنهاداتی همیشه هستند اما باید توان حضور در پروژه ها را از لحاظ روحی داشته باشم که اینطور نیست. آدم وقتی در زندگی مشکلاتی داشته باشد نمی‌تواند روی کارش تمرکز داشته باشد و من هم به دلایلی که قطعا همه می دانند در خانواده مشکل بزرگی را تجربه کردم و به همین دلیل حوصله کار نداشتم.

وی درباره حضور کمرنگ خود در سینما طی سالهای گذشته تاکید کرد: وقتی مرا برای بازی در سینما دعوت نمی‌کنند چه کار باید بکنم، وقتی پیشنهادی نیست طبیعتا من هم کم کار می شوم، من که نمی‌توانم به دفترهای سینمایی رفته و برای بازی خواهش و تمنا کنم. بالاخره اگر کسی ما را بخواهد به ما زنگ می زند. حتما از من یا بازی من خوششان نمی‌آید که فراموش شده‌ام.

فرجاد: نمایش بانوی محبوب من تجربه جذابی برای من بود

فرجاد در همین رابطه ادامه داد: خوشبختانه دوستان هنوز در تئاتر به یاد من هستند و گه گاه بازی در تئاتر به من پیشنهاد می‌شود، آخرین بار هم در نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه حضور داشتم که استقبال بی نظیری هم از آن به عمل آمد. این نمایش نزدیک به ۴۶ شب با حداکثر ظرفیت روی صحنه رفت.

این بازیگر سینما و تئاتر خاطرنشان کرد: بانوی محبوب من تجربه بسیار جذابی برای من بود، در ابتدا به دلیل همان بی حوصلگی و مشکلات نمی خواستم سر این کار هم بروم، اما به اصرار دخترانم و دوستان سر این پروژه حاضر شدم و گلاب آدینه با مدیریتی و کارگردانی درست باعث شد تا با انرژی روی صحنه حاضر شوم.

منبع سینما پرس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا