شهرستان ها

پیگیری برای رفع نگرانی اسکان دانشجویان غیر بومی دانشگاه لرستان

خرم‌آباد- معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از پیگیری برای رفع نگرانی اسکان دانشجویان غیر بومی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسام‌الدین حجازی امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به موضوع اسکان دانشجویان دانشگاه لرستان اظهار داشت: این امر برای اولین بار به صورت اتوماسیون انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه صندوق رفاه آئین نامه‌ای را تنظیم کرده و در سایت دانشگاه نیز بارگذاری شده است، این امر موجب نگرانی برای دانشجویانی دارای سنوات و بومی خارج از خرم آباد شده است گفت: من به دانشجویان قول می‌دهم که تمام تلاش خود را در مجموعه معاونت دانشجویی دانشگاه انجام دهیم که بر اساس اولویت، دانشجویانی که غیر بومی و خارج از استان هستند را اسکان بدهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان ادامه داد: هنوز آمار دقیقی از ورودی‌های جدید را نداریم، در صورتی که این آمار دقیق به دست ما برسد ما می‌توانیم بر اساس ظرفیت‌های خالی اقدام به اسکان این دانشجویان کنیم.

حجازی گفت: همچنین یک سری از خوابگاه‌ها که از رده خارج شده اند با حمایت معاونت پشتیبانی و همچنین رئیس دانشگاه در حال آماده سازی هستند تا فضای مناسبی را برای حضور دانشجویان فراهم آوریم.

وی تاکید کرد: دانشجویان نگران نباشند، ما در مجموعه معاونت دانشجویی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا جایی که بتوانیم خواهران و برادران برای اسکان نگرانی نداشته باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا