شهرستان ها

علم و آگاهی دانش آموزان خنثی کننده توطئه‌های بیگانگان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت بازگشایی مدارس گفت: آگاهی و جهاد علمی دانش آموزان و دانشجویان در کنار معلمان و اساتید، خنثی کننده توطئه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید پیامی را صادر کرد که به شرح زیر است:

خداوند را شاکریم که باز هم با گذشت سختی‌ها و تلخی‌های دو سال اخیر شاهد حضور شما نوگلان و معلمان عزیز در مدارس هستیم و قطعاً علم و تقوا و شعور انقلابی شما پیشرفت و موفقیت پیش از موعد را به ارمغان خواهد آورد.

اتحاد و همدلی فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان در تمامی عرصه‌ها ستودنی است و با توکل بر خدا، پیروی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله عالی)، همراهی مسئولان و کوشش شما عزیزان، شاهد رشد و شکوفایی در عرصه تعلیم و تربیت به عنوان بنیادی‌ترین نهاد کشور خواهیم بود و علم و آگاهی و جهاد علمی شما دانش آموزان و دانشجویان در کنار معلمان و اساتید خنثی کننده تمام توطئه‌های بیگانگان است.

هر علمی که برای مردم و جامعه مفید است ارزشمند است و نمونه عینی آن را در دوران کرونا شاهد بوده‌ایم که چگونه علم و عمل اسلامی در کشورمان بیماری منحوس را خنثی کرد و موجب اقتدار و عزت و استقلال کشور شد.

اینجانب سال جدید را به همه شما تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض نموده و موفقیت شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت و توفیقات روزافزون برای خدمتگزاران نظام مقدس اسلام را از خداوند مسألت می‌نمایم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و شهدای عرصه تعلیم تربیت را گرامی می‌دارم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا