شهرستان ها

ضرورت مقابله با اغتشاش‌گران/ دشمنان اصل نظام را هدف گرفته‌اند

شاهرود- مجموعه مساجد و هیئات مذهبی استان سمنان در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، بر ضرورت مقابله بدون اغماض و جدی با اغتشاش‌گران تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هیئات مذهبی و مجموعه مساجد استان سمنان در بیانیه‌ای اغتشاشات اخیر را محکوم کردند در این بیانیه آمده است: در روزهای پایانی ماه عزای آل الله و پس از ظهور مجدد بی نظیرترین اجتماع طول تاریخ بشریت در اربعین حسینی در کربلای معلی، بار دیگر یزیدیان زمان در جبهه استکبار، دشمنی دیرینه خود را با بیرق اسلام انقلابی آشکار کرده و شمشیرهای اجیر شده مزدوران منافق را بر پیکر مطهر فرزندان ملت غیور و مجاهد ایران اسلامی برکشیدند.

در این بیانیه آمده است: مجموعه فعالان بیش از هزار مسجد و هیأت مذهبی استان سمنان هم صدا با خروش مردم انقلابی و ولایتمدار این خطه شهید پرور أم القرای جهان اسلام، ضمن محکوم کردن اغتشاشات صورت گرفته در کشور و انزجار از مزدوران داخلی و رهبران خارجی آن، شهادت فرزند هیأتی و مکتبی مردم ولایتمدار گرمسار، شهید محمدحسین سروری را به محضر امام زمان عجل الله فرجه الشریف، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای، عموم مردم استان سمنان و شهرستان گرمسار به ویژه والدین این سرباز نهضت عاشورا تسلیت و تهنیت عرض می‌نمایند. بی شک، فیض شهادت را هر کسی لایق نباشد و چنین توفیقی جز به بندگان خاص حضرت حق اهدا نگردد؛ «محمدحسین جان! شهد شهود حضرت حق تعالی گوارایت باد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: قطعاً خون شهدای این ملت مایه بیداری، رشد و همبستگی بیشتر در برابر هجمه‌های امنیتی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جبهه دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود اما برخورد به موقع و درخور با مسببین و رهبران اغتشاشات در شهرهای مختلف و قصاص قاتلان نگون بخت، کمترین انتظار مردم از مجموعه نظام اسلامی است. در همین راستا، نکات زیر مورد مطالبه جدی فعالان مردمی مساجد و هیئات مذهبی استان سمنان می‌باشد:

یک: واقعه تلخ فوت مرحومه امینی، همه مردم ایران اسلامی را داغدار کرد و مطالبه ما از نیروی انتظامی و قوه قضائیه تحقیق و تفحص از علت فوت و برخورد لازم در صورت اثبات خطای انسانی است. با این حال، تضعیف پلیس و نیروهای انتظامی و لشکری را به هیچ وجه صحیح ندانسته و از مجموعه زحمات جان‌برکفان و شهدای نیروهای انتظامی و اطلاعاتی کشور و مجموعه سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ امنیت و آرامش کشور بسیار سپاسگزاریم.

شورای هیئات مذهبی و مجموعه مساجد استان سمنان در این بیانیه تاکید کرده است: ضمن تأیید و تاکید بر برخورد انتظامی و قضائی با هنجارشکنان امنیت اخلاقی جامعه که انهدام سلامت نسل‌ها و تخریب بنیان خانواده را هدف گرفته اند، از قوه قضائیه خواستاریم تا در اسرع وقت با مزدوران آموزش دیده و رهبران اغتشاشات اخیر کشور که هدفشان براندازی اصل نظام اسلامی و ضربه زدن به حیثیت مردمی‌ترین نظام سیاسی دوران معاصر بوده است، شدیداً برخورد کرده و در این راه، کوچک‌ترین اغماضی به خرج ندهد همچنین به جوانان و نوجوانان حاضر در اغتشاشات دلسوزانه توصیه می‌کنیم از صف براندازان مزدور جبهه استکبار جهانی جدا شده و باید حفظ هشیاری و آگاهی خود، زمینه جمع شدن بساط اغتشاشگران را فراهم آورند. طبعاً راه انتقاد، گفتگو و تبادل نظر در همه موضوعات کشور و عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی همیشه باز خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: به سلبریتی های هنری، رسانه‌ای و ورزشی و رجال سیاسی، مذهبی و احزاب که با اظهارنظرهای عجولانه، غیرکارشناسی و بعضاً مغرضانه راه را برای شعله ور شدن آتش فتنه در کشور هموار کردند، هشدار می‌دهیم که در صورت ادامه این مسیر و عدم بازگشت و جبران اشتباه سهوی یا عمدی خود، اولاً اعتبار و جایگاه اجتماعی خود را نزد مردم از دست خواهید داد و ثانیاً اعمال و اظهارنظرهایتان علاوه بر ثبت و ضبط در دادگاه الهی، مورد پیگیری قضائی مدعی‌العموم و شاکیان خصوصی مردمی قرار خواهد گرفت و باید در پیشگاه ملت و قوه قضائیه پاسخگوی اعمال خود باشید.

در این بیانیه همچنین می‌خوانیم: خطاب به طراحان و رهبران غربی و شرقی اغتشاشات اخیر، یادآوری می‌کنیم که «ما ملت امام حسینیم» و اینجا «قرارگاه حسین بن علی ع» است. با تمام امکانات خود به پیش‌آیید که ما با تمام ایمان و اعتقاد خود ایستاده‌ایم و شکوه زندگی عزتمندانه ذیل بیرق قرآن و عترت را به زندگی با ذلت ذیل پرچم کفر و نفاق و دشمنان قرآن و اسلام نخواهیم فروخت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا