جامعه

فارس من| درخواست برخورد پلیس با اغتشاشگران۲۴ هزار امضایی شد/ چرایی حضور مأموران از زبان فرمانده یگان ویژه+ فیلم


مطالبه مخاطبان خبرگزاری فارس و ثبت درخواست برخورد جدی با قانون شکنان تا این لحظه حدود ۲۴ هزار امضا و حمایت را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مخاطبان فارس من با ثبت بیش از ۲۴ هزار امضاء در کمپینی با عنوان «درخواست برخورد جدی با قانون‌شکنان» آورده‌اند:«اغتشاشات اخیر در نقاط مختلف کشور اگرچه از جهت کمی بسیار ناچیز است اما نوع خشونت و نحوه سازماندهی بی هیچ تردیدی کم سابقه بوده است.

شاید دیگر کمتر کسی باور کند مشکل این جماعت فوت مهسا امینی و گشت ارشاد باشد.

سازماندهی کم نظیر داخلی و خارجی از به خط کردن سلبریتی ها و پلتفرمها گرفته تا بازیگران و تشکل‌های سیاسی داخلی و خارجی، نشان می دهد این جریان مدتها برای چنین کارزاری برنامه ریزی کرده اند و مترصد فرصت بوده اند.

بی محلی قاطبه مردم ایران به فراخوان ضدانقلاب اگرچه نسبت به حجم تبلیغات و عملیات روانی این شبکه‌های برای آنها تحقیر آمیز بوده اما نوع خشونت ها و حرمت شکنی ها دل هر ایرانی آزاده ای را به درد می آورد.

در فیلم‌هایی که از اغتشاشات منتشر شده از آتش زدن مساجد و امامزاده ها گرفته تا برداشتن حجاب از سر زن محجبه و آتش زدن مامور پلیس دیده می شود. روزهای قبل نیز صحنه هایی از آتش زدن و جسارت به قرآن کریم و پرچم ایران در صفحات مجازی این افراد به نمایش گذاشته شد.

چنین حرمت شکنی هایی بدون شک با انگیزه دادخواهی ارتباطی ندارد و به نظر می رسد مدارا کردن پلیس با این افراد بیش از این ضرورتی ندارد.

از پلیس درخواست داریم با چنین حرمت شکنی هایی بدون اغماض برخورد کند. در این بین نباید از نقش سیاسیون و سلبریتی های قانون شکن غافل شد».

گفتنی است مشاهدات میدانی خبرنگاران و خود مردم حاکی از برخورد جدی پلیس با اغتشاشگران است؛ از سوی دیگر فرمانده انتظامی کشور نیز بر این امر تاکید داشته و اعلام کرده است که پلیس مقتدر، شجاعانه و هوشمندانه تر از گذشته با افراد مخل نظم و  امنیت مردم برخورد خواهد کرد.

از سوی دیگر گفت‌وگوی میدانی سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه انتظامی کشور با یکی از شهروندان بر این موضوع تاکید دارد که ماموران برای تامین امنیت و جلوگیری از آزار و اذیت شهروندان در معابر حضور دارند.

سردار کرمی در این ویدئو از تمام شدن جریانات اخیر هم خبر می دهد و می‌گوید: الحمدالله تمام شد، جوش و خروشی داشتند که تمام شد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا