ورزش

سرنوشت متفاوت الوکره بدون امید ابراهیمی

ملی‌پوش ایرانی الوکره در جریان شکست تیمش مقابل السد حضور نداشت.

به گزارش “ورزش سه”، در ادامه مسابقات گروه A جام اوریدو قطر، تیم الوکره که امید ابراهیمی را مثل دیدار گذشته‌اش در فهرست نفرات خود نداشت، از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه شب در استادیوم سعود بن عبدالرحمن به مصاف تیم السد رفت.

السد که برخلاف نتایج ضعیف در لیگ ستارگان قطر، در جام اوریدو شروع خوبی داشت و به پیروزی چهار بر صفر مقابل السیلیه رسیده بود، در دومین بازی در این رقابت‌ها نیز توانست برابر یاران امید ابراهیمی به برتری پُر گل دیگری دست پیدا کند.

تیم فوتبال الوکره پس از باخت سه بر یک اخیرش مقابل قطر اس. سی، در دیدار برابر السد نیز با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا بدون امتیاز بماند و به رتبه ششم جدول گروه A جام اوریدو قطر سقوط کند.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره که در هر هفت مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر حضور ثابت در ترکیب این تیم داشته و در دیدار هفته هفتم برابر السد به میدان رفته بود، به دلیل همراهی تیم ملی ایران در اردوی اتریش، در بازی جام اوریدو غایب بود.

الوکره که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر هیچ شکستی در حضور ابراهیمی نداشته و چهار پیروزی و سه تساوی کسب کرده، در دو دیدار جام اوریدو در غیاب هافبک ایرانی خود دو باخت پیاپی متحمل شده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا