شهرستان ها

حفظ وحدت و همدلی مردم نقشه های شوم استکبار را نقش بر آب کرد

ارومیه–استاندار آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با صدور پیام مشترک با تشکر از مردم برای حضور دراجتماع امت رسول الله عنوان کردند: حفظ وحدت مردم نقشه های شوم استکبار را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام مشترک محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه آمده است، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان آذربایجان غربی در اجتماع امت رسول الله بار دیگر ضمن محکوم نمودن اقدامات هنجارشکنانه برخی اغتشاشگران و عوامل ضد انقلاب در هتک حرمت به ساحت مقدس اسلام، قرآن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با شهیدان و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه (مدظله العالی) بر تداوم حرکت در مسیر رسول الله و شهدای گلگون کفن اسلام و انقلاب تاکید نمودند.

بی شک این حرکت خودجوش مردم شهیدپرور در راهپیمایی روز جمعه و نیز تشییع پیکر پاک بسیجی شهید سید عباس فاطمیه همزمان با سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در صیانت از آرمان‌های امام راحل، تلاش و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز حفظ وحدت و همدلی آحاد مردم، نقشه‌های شوم استکبار و ایادی آن را نقش برآب کرد.

بدین‌وسیله از مردم شریف و فهیم استان آذربایجان غربی که با حضور با بصیرت و حماسی خود خیالات باطل و اوهام خام دشمنان و اغتشاشگران را به یأس تبدیل کرده و وحدت، یکپارچگی و همدلی خود را به رخ دشمنان قسم‌خورده مام میهن کشیدند، تقدیر و تشکر می‌نمائیم. به طور قطع با هوشیاری و درایت سربازان جان برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورد محکمی با اغتشاشگران، تحریک کنندگان و عناصر ضد انقلاب خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا