ورزش

آشتی کنان قلعه نویی و پیروانی در بازی تدارکاتی

سرمربی گل گهر و سرپرست پرسپولیس پیش از دیدار روز گذشته اختلاف ها را کنار گذاشتند.


به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته در فرصت تعطیلات لیگ برتر دیداری تدارکاتی میان دو تیم پرسپولیس و گل گهر انجام شد که سرخپوشان موفق شدند با یک گل مقابل حریف خود به برتری برسند.

پیش از شروع این بازی و هنگام خوش و بش اعضای نیمکت دو تیم بود که امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی که چند وقتی است با یکدیگر اختلاف دارند با وساطت اطرافیان این اختلافات را کنار گذاشته و آشتی کردند.

قلعه‌نویی و پیروانی که در سال 2007 در کادرفنی تیم ملی با یکدیگر همکاری داشتند ولی سه فصل قبل و در هفته‌های پایانی لیگ بیست و یکم اختلافی میان آنها شکل گرفت که تا روز گذشته پابرجا بود.

این اختلاف زمانی رقم خورد که سپاهان و پرسپولیس به عنوان دو مدعی اصلی قهرمانی قرار بود در دیداری حساس و تعیین کننده به مصاف هم بروند ولی این بازی که در ابتدای شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شد با تصمیم مسئولان بدون تماشاگر اعلام شد و همین موضوع هواداران خشمگین سپاهان را مقابل ورودی هتل محل اقامت سپاهانی‌ها کشاند تا مانع خروج آنها و حضورشان در زمین مسابقه شوند و همین اتفاق با تاخیر سپاهانی‌ها در ورود به زمین مسابقه همراه بود و داور مسابقه به دلیل تاخیر بیش از حد بازی را برگزار نکرد.

این موضوع یک درگیری حقوقی و رسانه ای میان دو باشگاه ایجاد کرد که قلعه نویی و پیروانی دو سمت ماجرا بودند و علیه هم صحبت‌هایی انجام دادند که اختلاف میان آنها را شعله ور کرد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا