شهرستان ها

هیچ گونه مماشاتی در برخورد با اغتشاش گران نداریم

قزوین- دادستان قزوین با بیان اینکه مماشاتی در برخورد با اغتشاش گران نداریم، گفت: مجازات‌های سنگینی در انتظار اغتشاشگران و آسیب زنندگان به مردم خواهد بود.

حسین رجبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور اظهار کرد: در اتفاقات پیش آمده سهم منافقان کوردل و دشمنی دشمنانی همچون اسرائیل و آمریکا به خوبی مشخص است.

وی با بیان اینکه برخی سلبریتی های داخلی و ورزشکاران و نیز برخی خواص جاهل در اتفاقات پیش آمده به تهییج مردم پرداخته‌اند، تصریح کرد: همه این عوامل باعث شده برخی جوانان فریب خورده با وارد میدان شود و تعداد قابل توجهی از آنها امروز در بازداشت قرار دارند.

دادستان قزوین ادامه داد: بخش قابل توجهی از افراد دستگیر شده اشراری هستند که زندگی مطلوب و سالمی نداشته‌اند و به همین علت هم وارد درگیری‌ها شدند و بخش قابل توجه دیگری از افراد دستگیر شده هم نوجوانان هستند لذا مراقبت خانواده‌ها می‌تواند تا حد زیادی از بروز این رفتارها جلوگیری کند و ما توصیه می‌کنیم مراقبت جدی تری از سوی خانواده‌ها صورت بگیرد.

رجبی هشدار داد: اراذل و اوباشی که دستگیر شده‌اند با مجازات‌های سنگینی همچون محاربه ممکن است روبرو شوند.

این مسئول در پایان توضیح داد: با برهم زنندگان نظم عمومی، آسیب زنندگان به اموال عمومی و نیز افرادی که در قتل نیروهای امنیتی دست داشته‌اند هیچ گونه مماشاتی اتفاق نخواهد افتاد در واقع هم اکنون نیز تعداد قابل توجهی از برهم زنندگان نظم عمومی در بازداشت قرار دارند و این بازداشت حداقل دوماه به طول خواهد انجامید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا