ورزش

امیدوارم رونالدو به بهترین شکل مجازات شود!

مادر نوجوان اوتیسمی هوادار اورتون

سارا کلی، مادر نوجوان اوتیسمی، که چند ماه پیش رونالدو به دست او ضربه زد و تلفن همراهش را به زمین انداخت، از اتحادیه فوتبال انگلیس خواست که برای فوق ستاره پرتغالی بهترین جریمه ممکن را در نظر بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، در اواخر فصل گذشته لیگ برتر، کریستیانو رونالدو در جریان دیدار خارج از خانه منچستریونایتد مقابل اورتون خبرساز شد. بعد از پایان این دیدار که در ماه آوریل برگزار شد و با شکست یونایتد به پایان رسید، کریستیانو در حال ورود به تونل ورزشگاه ضربه‌ای محکم به دست یک نوجوان 14ساله مبتلا به اوتیسم زد.

ضربه رونالدو به دست این نوجوان باعث ضرب‌دیدگی دست او شده و باعث شد تلفن همراه این نوجوان به زمین افتاده و بشکند. نوجوان انگلیسی روی سکوهای ورزشگاه گودیسون پارک مشغول فیلمبرداری از رونالدو بود که در حال ترک زمین چمن و ورود به تونل ورزشگاه بود.

بعد از گذشت چند ماه از حادثه، پلیس شهر لیورپول ماه پیش رسما اعلام کرد که اخطاری رسمی به ستاره پرتغالی یونایتد داده است. بر اساس بیانیه پلیس، رونالدو بعد از حادثه احضار شده و به اتهام ضرب و جرح و وارد آوردن خسارت مادی بازجویی شده است. همچنین چندی پیش سارا کلی، مادر این نوجوان انگلیسی، فاش ساخت که درخواست رونالدو برای سازش را رد کرده است.

جمعه گذشته اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که رونالدو را برای ادای توضیحات در مورد ضربه به دست نوجوان هوادار اورتون فراخوانده است. سارا کلی در واکنش به این موضوع به میرر گفت:« به نظر من واکنش اتحادیه بسیار دیر بود و نمی دانم چرا 6 ماه طول کشید تا رونالدو فراخوانده شود. در هر صورت امیدوارم او به بهترین شکل مجازات شود و معتقدم راه فراری از این اتفاق ندارد. رفتار رونالدو غیر قابل قبول بود و منتظر بهترین جریمه برای او هستم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا