شهرستان ها

شهرداری‌های استان بوشهر از چاپ کتاب‌های دفاع مقدس حمایت کنند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با توجه به منابع اعتباری شهرداری‌ها، لازم است امسال هر شهرداری استان بوشهر در چاپ و تهیه کتاب دفاع مقدس حمایت‌های لازم از نویسندگان بومی داشته باشد .

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر دوشنبه در آئین تجلیل از نویسندگان آثار ادبی و هنری و مستندسازان دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به نقش مهم حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در افشای جنایت‌های زمان خود، اظهار داشت: در برهه کنونی نیز رسانه‌ها در حوزه‌های دفاع مقدس و ایثارگری، سجاد ها و زینب‌های این زمان هستند که باید در این زمینه فعالانه عمل کنند

وی اظهار کرد: در زمان حاضر دشمنان تلاش دارند تا با استفاده از تمام ابزار رسانه‌ای، حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد تا بلکه بتوانند به اهداف خود دست یابند..

استاندار بوشهر با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن ادامه داد: رسانه‌ها و نویسندگان نقشی مهم در مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمن در شرایط کنونی به عهده دارند.

وی با اشاره به اهمیت ساخت باغ موزه دفاع مقدس بوشهر گفت: انتظار می‌رود، با توجه به بهبود منابع مالی، شهرداری بوشهر، امسال ساخت باغ موزه دفاع مقدس این شهر را شتاب ببخشد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به منابع اعتباری شهرداری‌ها، لازم است امسال هر شهرداری در چاپ و تهیه کتاب دفاع مقدس حمایت‌های لازم از نویسندگان بومی داشته باشد تا پایان امسال ۴۰ عنوان کتاب در این عرصه تدوین و چاپ شود.

در این آئین از نویسندگان آثار ادبی و هنری و مستندسازان دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

همچنین از ۴۲ عنوان کتاب مکتوب، صوتی و تصویری در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا