ورزش

کیمیش: انگلیس اصلا بازی نمی‌کرد؛ تقصیر خودمان بود

جاشوا کیمیش، ستاره ملی‌پوش آلمانی، از عملکرد مانشافت در بازی دیشب مقابل انگلیس و از دست دادن برتری 2-0 عصبانی است.

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیمهای ملی آلمان و انگلیس که دیشب در ورزشگاه ومبلی برگزار شد با تساوی 3-3 به پایان رسید. آلمان ابتدا با نتیجه 2-0 از انگلیسی‌ها پیش افتاده بود ولی سه‌شیرها موفق شدند با به ثمر رساندن سه گل در مدت‌زمانی کوتاه برتری آلمان را خنثی کنند تا شاگردان فلیک در نهایت با به ثمر رساندن یک گل از این بازی با یک تساوی به خانه برگردند.

جاشیوا کیمیش که دیشب در این مسابقه حضور داشت از اینکه آلمان نتوانست برتری دو گله خود را حفظ کند عصبانی است. کیمیش در یک مصاحبه می‌گوید انگلیس اراده لازم را نداشت و بازیکنان آلمان با دست خودشان کاری کردند که برتری مانشافت از بین برود.

کیمیش در مصاحبه با روزنامه بیلد گفت:” ما کنترل بازی را کاملا در اختیار داشتیم و 2-0 جلو افتاده بودیم. انگلیس فقط ضدحمله می‌کرد. ولی بعد از زدن گل دوم ما منفعل شدیم و وقتی توپ را به دست می‌آوردیم به اندازه کافی شجاع نبودیم.

این اصلا قابل قبول نیست و هر چه فکر می‌کنم نمی‌توانم توضیحی برایش پیدا کنم. چون انگلیس واقعا اراده لازم را نداشت و نمی‌خواست بازی کند. آنها فقط به ضدحمله چشم دوخته بودند. به جز خودمان هیچکس را نباید مقصر بدانیم.

اتفاقی که در نیمه دوم افتاد دیگر نباید برای ما تکرار بشود. با دست خودمان بازی را به حریف دادیم. حالا بازیکنان ما شش هفته زمان داریم تا دوباره شرایط خوبی پیدا کنیم و بعد با تمام قوا به جام جهانی خواهیم رفت”.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا