ورزش

نام خرید تابستانی رئال مادرید لو رفت

ستاره‌ جوان تیم دورتموند هدف اصلی رئال مادرید در تابستان است.


به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، جود بلینگهام هدف اصلی رئال مادرید برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023 است.

خریدهای لوس بلانکوس در سال‌های اخیر منعکس کننده تغییر سیاست باشگاه بوده است، 14 مرتبه قهرمان اروپا استعدادهای جوانی را به دست آورد تا در طول زمان رشد کنند، همانطور که خرید وینیسیوس جونیور، رودریگو گوس، فده والورده و اورلین چوآمنی نشان داد.

آیا رئال مادرید با این بازیکن در تماس بوده است؟

همانطور که مارکا قبلا گزارش داده بود، رئال مادرید از قبل از پیوستن این هافبک به بوروسیا دورتموند در سال 2019، به بلینگهام چشم دوخته بود. این باشگاه برای اولین بار در سال 2022 با این بازیکن تماس گرفت، زمانی که مطمئن نبود که چوآمنی با پیوستن به این باشگاه موافقت کند یا خیر.

بار مالی اضافی احتمالی خرید کیلیان امباپه نیز دلیل دیگری بود که رئال مادرید تمایل خود را برای جذب این هافبک انگلیسی متوقف کرد.

رئال مادرید از بلینگهام خواست با دورتموند تمدید نکند

در حالی که رئال مادرید در نهایت انتقال چوآمنی را تکمیل کرد، این باشگاه از بلینگهام و نمایندگانش نیز خواست تا قرارداد این بازیکن را با دورتموند تمدید نکنند.

با وجود اینکه بلینگهام برای تمدید قراردادش تحت فشار قرار گرفته است، تاکنون به قول خود مبنی بر عدم امضای قرارداد جدید عمل کرده است، اما در عین حال در حال بررسی پیشنهادات دیگر است.

یکی از پیشنهادات مخصوصاً با یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که مشتاق است این بازیکن را به آنفیلد بیاورد، قابل توجه است.

آرزوی بلینگهام بازی در رئال مادرید است

با توجه به اینکه باشگاه ممکن است نیمی از خط هافبک خود را از دست بدهد، رئال مادرید مشتاق است به این موضوع رسیدگی کند و بلینگهام را به یکی از خریدهای کلیدی خود در پنجره تابستانی تبدیل کند.

 این مرد انگلیسی به بازیکنانی مانند ادواردو کاماوینگا، والورده و چوآمنی می‌پیوندد که می‌تواند در سال‌های آینده به یکی از بهترین هافبک‌های اروپا تبدیل شود.

با توجه به اینکه آکی واتزکه اکنون بروسیا دورتموند را رهبری می‌کند، رابطه باشگاه با رئال مادرید دوستانه باقی می‌ماند و هر دو باشگاه کاملاً از وضعیت آگاه هستند.

از آنجایی که اخیراً بند فسخ 150 میلیون یورویی بلینگهام به بیرون درز کرده، به نظر می‌رسد که این بازیکن در تابستان به سمت رئال مادرید که مقصد مورد نظر او است، جدا شود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا