ورزش

چرا لیست بین‌المللی داوران اعلام نمی‌شود؟

ابهام بزرگ درباره قاضی‌های مطرح لیگ

داوران مطرح فوتبال ایران در انتظار اعلام رسمی لیست الیت توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستند.

به گزارش “ورزش سه”، کمیته داوران فدراسیون فوتبال هرساله باید لیست داوران بین‌المللی خود را به فیفا اعلام کند. بر این اساس اعضای این کمیته روز پنجشنبه هفته گذشته جلسه ای را تشکیل دادند و طی آن درباره لیست الیت بررسی و تصمیم گیری کردند.

بعد از جلسه حساس کمیته اخباری منتشر شد که برخی داوران از لیست خارج شدند و برخی دیگر جایگزین شده‌اند. در این خصوص گفته شده که کمیته داوران قصد جوانگرایی در لیست داوران بین‌المللی دارد.

مساله کلیدی این است که اعضای کمیته داوران هیچ اعلام رسمی در این خصوص نداشتند و هیچ اظهارنظری نیز نکردند. اگرچه کمیته داوران اعلام چنین خبری را تکذیب هم نکرده اما با توجه به اینکه لیست الیت ایران دو روز پیش(یکشنبه)‌به فیفا ارسال شده انتظار این است که به صورت رسمی نیز داوران بین‌المللی اعلام شوند.

همین موضوع یک بلاتکلیفی محض را برای داورانی که نام آنها برده شده، ایجاد کرده و آنها نمی‌دانند در لیست جدید بین‌المللی فوتبال حضور دارند یا خیر.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره داوران بین‌المللی فوتبال ایران رخ می‌دهد تا مشخص شود در نهایت چه افرادی به عنوان داوران بین‌المللی ایران به فیفا معرفی شده‌اند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا