ورزش

فراهانی: برنامه خاصی مقابل سپاهان داریم

برای هوادار غیر ممکن وجود ندارد

دروازه‌بان با تجربه تیم هوادار می‌گوید جای نگرانی در مورد این تیم وجود ندارد و قطعا شرایط بهتری در ادامه راه پیدا خواهند کرد.

به گزارش “ورزش سه”، میلاد فراهانی در مورد شرایط هوادار در تعطیلات لیگ به خبرنگار ما گفت: وقفه‌ای که افتاد برای تیم ما مثمرثمر بود. زیرا زمان می‌برد که به هماهنگی لازم برسیم. بازیکنان تغییر کرده بودند و روز به ‌روز تیم ما بهتر می‌شود. همه بازی‌ها دست هوادار بوده و فقط دو بازی را واگذار کردیم و از لحاظ مالکیت شرایط ایده‌آلی داشتیم و این تعطیلی باعث شد وضعیت بهتری از قبل پیدا کنیم.

او در مورد دیدار با سپاهان در هفته هفتم گفت: سپاهان تیم خوب، بزرگ و ریشه داری است. این تیم هزینه‌ زیادی کرده، بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم شرایط خوبی داشته باشیم و به اهدافی که سرمربی و کادر فنی می‌خواهند برسیم.

دروازه‌بان باتجربه هوادار در مورد تقابل با مغانلو و دیگر بازیکنان سپاهان گفت: سپاهان بازیکنان خارجی بسیار خوبی و همچنین فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو را در اختیار دارد. خیلی از آنها سابقه بازی ملی دارند و به نظرم بهترین بازیکنان در این تیم جمع هستند ولی ما هم برنامه‌های خاص خود را برای مهار آنها داریم.

وی در مورد ۷ گلی که در چند بازی اخیر دریافت کرده‌اند با توجه به اینکه هوادار در سال گذشته یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را داشت گفت: در دو بازی بخصوص  پرسپولیس و مس رفسنجان غافلگیر شدیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم وگرنه خط دفاع بسیار خوبی داریم. در آن بازی‌ها بی مهابا برای حمله رفتیم و گل دریافت کردیم. دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و روز به روز بهتر می‌شویم.

بازیکن هوادار در مورد رتبه سیزدهم این تیم و اینکه در ادامه می‌توانند روند بهتری پیدا کنند یا خیر گفت: قطعاً برای هوادار غیر ممکن وجود ندارد و تیم شکل واقعی خودش را پیدا می‌کند و در بازی‌های بعدی شرایط بهتر می‌شود.

فراهانی در مورد کار کردن زیر نظر داوود فنایی گفت: آقا داود ثابت شده است. او بازیکن و مربی پرسپولیس بوده و هر روز  نکات تازه یاد میگیریم. من قبلا هم زیر نظر او و آقای الهامی کار کرده‌ام و شاگردشان بودم و خدا را شاکرم که باز هم این موضوع قسمت من شده. به نظر من داوود فنایی یکی از بهترین مربی گلرهای ایران است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا