شهرستان ها

تداوم روند افزایشی دمای هوا تا پایان هفته در اردبیل

اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی دمای هوا در استان تا پایان هفته روند افزایشی خواهد داشت.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی دمای هوا در استان تا پایان هفته روند افزایشی خواهد داشت.

وی افزود: با تداوم پایداری شرایط جوی آسمان بیشتر مناطق استان صاف بوده و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با جنوبی شدن جریانات وزش باد گرمیج هوای نسبتاً گرمی در استان انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون دمای هوای اردبیل ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است که نسبت به دیروز حدود ۸ درجه افزایش را نشان می‌دهد.

محمدی با بیان اینکه با توجه به موج گرمای حاکم و کمبود بارندگی‌ها، صرفه جویی در مصرف آب و برق از سوی مردم این استان ضروری است، گفت: با تداوم زبانه‌های پرفشار سطح زمین طی امروز آسمان استان ابری و مه‌آلود بوده و ضمن وزش باد خزری هوای خنک همچنان در منطقه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به هموطنان توصیه می‌شود از حضور در فضای باز به ویژه در ساعات گرم روز خودداری کرده و برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی توجه به نکات ایمنی به ویژه تنظیم دمای محیط‌های حساس دقت لازم را داشته باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا