دانش و فناوری

اهمیت اقتصاد مهارتی و نقش کلیدی صلاحیت حرفه‌ای در تضمین عملکرد شغلی دانشجویان


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به اهمیت اقتصاد مهارتی و نقش کلیدی صلاحیت حرفه‌ای در تضمین عملکرد شغلی اثربخش در حوزه‌های مختلف کسب و کار تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در  جلسه هیئت ممیزه این دانشگاه ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و رشادت‌های شهدای والا مقام هشت سال جنگ تحمیلی، آسایش و امنیت کنونی جامعه را مرهون این ایثار و دلاوری دانست.

وی با اشاره به برنامه‌های دردست اجرای دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه مهارت افزایی و هدایت شغلی دانشجویان و دانش‌آموختگان، به اهمیت اقتصاد مهارتی و نقش کلیدی صلاحیت حرفه‌ای در تضمین عملکرد شغلی اثربخش در حوزه‌های مختلف کسب و کار تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، کشت‌کار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز سال تحصیلی جدید را به مدرسان و دانشجویان تبریک گفت و به تشریح الگوهای طراحی شده پیشنهادی این دانشگاه پیرامون مهارت آموزی با دو رویکرد ارائه پودمان‌های تخصصی با توجه به سطوح مختلف مهارتی و امکان تحصیل همزمان پرداخت.

سپس فعال همدانی رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن ارائه گزارشی از نحوه آماده سازی پرونده‌های جدید در دور هشتم هیئت ممیزه، دستور جلسه مبنی بر بررسی پرونده متقاضیان تدریس در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی را اعلام کرد.

گفتنی است در این جلسه ۲۸ پرونده از گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در حوزه‌های تخصصی آتش نشانی، امداد و نجات، گردشگری، هتلداری، آشپزی، آرایش و پیرایش، علوم انتظامی، خدمات فروشگاهی، مددکاری و بهزیستی مورد بررسی و تأیید هیئت ممیزه قرار گرفت.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا