ورزش

احمد نور؛ مصمم برای قطر 2022

همان طور که پیش بینی می شد احمد نورالهی خیلی زود به ترکیب ثابت تیم ملی برگشت و در دیدار با سنگال کامل برای تیم ملی بازی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، او در این بازی یک نیمه کنار میلاد سرلک بازی کرد و یک نیمه کنار سامان قدوس و پیش بینی می شود یکی از دو هافبک اصلی کارلوس کی روش برای بازی در جلوی هافبک دفاعی یعنی سعید عزت الهی باشد. خصوصا اگر قرار باشد احسان حاج صفی به جناح چپ برود و در پست دفاع چپ بازی کند.

با وجود رقبای سر سختی که احمد نور برای بازی در این پست دارد برای بازی در ترکیب ایران در جام جهانی 2022 مصمم است و نمایش او در بازی با سنگال موید این مطلب بود که تنها به بازی در ترکیب اصلی تیم ملی راضی می شود. یکی از دلایل کارلوس کی روش به این بازیکن که سرمربی تیم شباب الاهلی هم نتوانست از او  چشم پوشی کند میل به گلزنی به عنوان هافبک دفاعی است. احمد نور که به دلیل دیر ملحق شدن به اردوی تیم ملی در بازی با اروگوئه به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده بود وظیفه سختی در تیم کی روش بر عهده گرفته است؛ چون در میانه میدان علاوه بر خنثی کردن حملات حریف در نقطه شروع بعد از توپ گیری باید با پاس های خوب حمله را طراحی کند که به نظر می آید از انجام این کار بر می آید چون اکنون به بازیکن باتجربه تری تبدیل شده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا