ورزش

کی‌روش این سادیو مانه را دوست داشت (عکس)

رضایت کارلوس از شب کم فروغ ستاره بایرن

برخلاف دفعات قبل، این بار دوئل میان سادیو مانه و کارلوس کی‌روش برنده‌ای نداشت.

به گزارش “ورزش سه”، فوتبال آفریقا در فاصله 50 روز، شاهد 3 تقابل حساس و سرنوشت‌ساز میان تیم های ملی مصر و سنگال بود. تیم های مدعی قاره که هم برای کسب جام قهرمانی آفریقا و هم صعود به رقابت های جام جهانی، روبروی همدیگر قرار گرفتند که البته در هر 2 دوئل، خنده بر لب سنگالی ها نشست.

کارلوس کی روش سرمربی باتجربه پرتغالی که پس از جدایی از کلمبیا هدایت فراعنه را در دست گرفته بود، توانست مصری ها را به فینال جام ملت های آفریقا برساند اما تیم او در ضربات پنالتی رویای کسب جام را از دست داد.

سادیو مانه فوق ستاره بایرن که آن روزها لباس لیورپول را بر تن داشت، یکی از عوامل اصلی ناکامی کی روش بود. او علاوه بر اینکه در جریان بازی بارها خط دفاعی مصر را آزار داد، پنالتی پنجم و پیروزی بخش کشورش را وارد دروازه محمد ابوجبل کرد تا سنگالی ها جام را بالای سر ببرند.

چند روز بعد، 2 تیم برای رسیدن به جام جهانی با هم روبرو شدند که این بار نیز کار به ضربات پنالتی کشیده شد و دژاووی تلخ، برای کی روش تکرار شد و تیم او باز هم با آخرین ضربه پنالتی که سادیو مانه وارد دروازه مصر کرد، از صعود به جام جهانی بازماند.

روز گذشته کارلوس کی روش با تیمی که 2 دستاورد مهم را از او گرفته بود، روبرو شد. تقابل با آلیو سیسه و سادیو مانه تا آستانه ثبت شکست دیگری نیز پیش رفت اما گل سردار آزمون مانع از این اتفاق شد و تیم ملی ایران توانست یکی از تیم های قدرتمند جهان را متوقف کند.

در جریان این بازی و زمانیکه سادیو مانه قصد داشت یک پرتاب اوت را انجام دهد، او با کارلوس کی روش روبرو شد و این دو نفر پس از خوش و بشی کوتاه، با همدیگر دست دادند تا سرمربی پرتغالی با وجود 2 شکست برابر یاران مانه، اخلاق حرفه ای خود را به نمایش بگذارد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا