سیاسی

گزارش وزیر اطلاعات ازحمایت‌ رسانه‌های معاند درقبال اتفاقات اخیر


سخنگوی دولت گفت: وزیر اطلاعات گزارش خسارات و اقدامات سازمان دهی شده اخیر و حمایت‌ها و همکاری‌های رسانه‌های معاند و زیرساخت‌های برخی از شبکه‌های اجتماعی را به هیات دولت ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۶ مهر هیات دولت گفت: در جلسه امروز دولت گزارش‌های متعددی درباره دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به ازبکستان و حضور در اجلاس سازمان شانگهای و همچنین سفر اخیر رئیس جمهور جمهور به نیویورک ارائه شد؛ الحمدلله این سفر صدای رسای ملت ایران و تبلور از عدالت‌خواهی کشور با تقدیر از جایگاه سردار دلها و مبارزه‌گرجهانی با تروریسم، حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: هم‌چنین گزارش برگزاری پرشکوه مراسم اربعین و ایام زیارتی پایان ماه صفر به دولت داده شد، مجموعا در این سه هفته حدود ۱۰ میلیون نفر در سفرهای اربعین و مشهد شرکت کردند که این نمایشگر عمق اعتقادی مردم ماست و از مواکب عراقی و ایرانی و دستگاه‌های اجرایی این حوزه تشکر می‌کنیم.

سخنگوی دولت گفت: متأسفانه در ایام اخیر حادثه تلخی داشتیم و اقدامات سازمان‌دهی‌شده با استفاده از حمایت‌های رسانه‌های معاند رخ داد و البته مردم صف خود را از آنان جدا کردند. 

بهادری جهرمی ادامه داد: گزارش خسارات این اقدامات که با حمایت‌های برخی گروهک‌های تجزیه‌طلب شکل گرفت، به دولت داده شد و وزیر اطلاعات گزارش حمایت‌ها و همکاری‌های رسانه‌های معاند و زیرساخت‌های برخی از شبکه‌های اجتماعی را داد.

تکمیل می‌شود…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا