شهرستان ها

مشارکت دانش‌آموزان مدرسه خیرساز در طرح «آجر به آجر»

اردبیل-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تمام دانش‌آموزان مدرسه خیرساز اردبیلی در طرح «آجر به آجر» مشارکت فعال داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه ثریا کنعانی سادات در اردبیل اظهار کرد: خانواده خیر مدرسه‌ساز هزینه مشارکت دانش‌آموزان را در طرح آجر به آجر تقبل کرده تا از همان دوران کودکی و نوجوانی دانش‌آموزان با امر خیر و نیک آشنایی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه حتی دانش‌آموزان نیز با پرداخت تنها ۵ هزار تومان می‌توانند در طرح آجر به آجر مشارکت کرده و به ساخت و توسعه فضاهای آموزشی کمک کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: برای ترویج و توسعه این فرهنگ ارزشمند و سپاس از مشارکت دانش‌آموزان این مدرسه خیرساز ما لوح سپاسی را برای همه دانش‌آموزان این مدرسه در نظر گرفتیم تا شاهد اعطای آن به نسل‌های آینده باشیم.

محمدی ادیب از خیرین به عنوان سرمایه‌های کشور یاد کرد و افزود: پروژه خیرساز ۱۲ کلاسه بانو کنعانی سادات در زیربنای ۹۰۰ مترمربع و در قالب ۱۲ کلاس درس، آزمایشگاه، کارگاه و نمازخانه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: افتتاح دیگر مربوط به طبقه دوم مدرسه مرحوم پناهی در شهرک مخابرات اردبیل است که به همت فرزند این مرحوم اردشیر زارعی مقیم آمریکا احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: ما آماده مشارکت در طرح‌ها و پروژه‌های مدرسه خیرساز هستیم و در این زمینه توانایی فنی و اجرایی خود را بکار گرفتیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا