شهرستان ها

بسیج سازندگی در صف اول اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی قرار دارد

بیله‌سوار-فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: بسیج سازندگی با همکاری ادارات مشکلات و کاستی های مناطق مختلف را شناسایی کرده است و با برنامه ریزی ویژه در رفع مشکلات آنها گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های آبرسانی در روستاهای اجاق قشلاقی و گلی بولاغی اولیای بیله‌سوار اظهار کرد: بسیج سازندگی در صف اول اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی قرار دارد و در این حوزه فعال بوده است.

وی به اجرای پروژه‌های آبرسانی در روستای اجاق قشلاقی اشاره کرد و افزود: لایروبی استخر کشاورزی، مرمت و بازسازی، احداث کانال آب کشاورزی به طول ۵۰۰ متر، حفر چاه نیمه عمیق و تقویت آب، نصب پمپ آب و انتقال و هدایت آب به استخر با مشارکت اهالی و بسیج سازندگی شهرستان به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اجرایی و افتتاح شد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار به پروژه آبرسانی به روستای گلی بلاغی اولیا نیز اشاره کرد و افزود: احداث منبع آب شرب ۳۰ مترمکعبی، مرمت چشمه روستا و لوله کشی آب به داخل روستا و احداث شبکه آبرسانی به داخل روستا به طول ۸۰۰ متر و نصب شیر آب در درب منازل با مشارکت اهالی و بسیج سازندگی با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال انجام و افتتاح شد.

اصغری گفت: طی این سال‌ها هر جا که نیاز به اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در مناطق مختلف احساس شده، بسیج سازندگی در صف اول قرار داشته است و با تلاش‌های دولت و سپاه پاسداران و بسیج، در روستاهایی که در حال مهاجرت به شهرها بودند، شاهد شکل‌گیری یک مهاجرت معکوس از شهر به روستا هستیم.

وی با اشاره به طرح‌های مختلف اجرایی در روستاهای منطقه اظهار کرد: بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، برق، گاز، دامپزشکی، کمیته امداد، بهزیستی و دهیاران می‌توانند در اجرای بسیاری از طرح‌های عمرانی، خدماتی و ورزشی از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده نمایند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار عنوان کرد: احداث و بازسازی مساجد، آبرسانی به روستاها و قشلاق‌ها، ساخت و تعمیر مسکن محرومان، برق رسانی و اجرای طرح‌های سازندگی و اجرایی در شهرستان به همت بسیج سازندگی در حال اجرای در شهرستان است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا