ورزش

قهرمان پارالمپیک: هدف دشمن ناامنی و تجزیه ایران است/ با اغتشاش فقط کشور و مردم آسیب می‌بینند


قهرمان پارالمپیک با بیان اینکه باید بصیرت داشته باشیم، تاکید کرد: هدف دشمن از اغتشاش و آشوب نا امنی و تجزیه ایران است.

سعید افروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قهرمانی در مسابقات گرند پری مراکش اظهار داشت: مسابقات سطح بالایی داشت و در رشته خودم پرتاب نیزه، قهرمانان جهان و پارالمپیک حضور داشتند و خوشبختانه توانستم مدال طلا بگیرم. هرچند رکوردم از پارالمپیک توکیو پایین‌تر بود، اما در نهایت اول شدم. در پرتاب وزنه هم شرکت کردم و با وجود اینکه تنها یک ساعت در این ماده تمرین داشتم، به مدال برنز رسیدم.

وی در خصوص رقابت‌های آتی عنوان کرد: اواخر بهمن ماه مسابقات فزاع امارات را پیش رو داریم و بعد از باید در تیرماه سال آینده در رقابت‌های جهانی فرانسه شرکت کنیم. هدف اصلی من هم همین مسابقات است که باید مدال بگیرم.

قهرمان پارالمپیک در مورد فضای به وجود آمده در کشور گفت: از اول انقلاب یک گروه خاصی بودند که می‌خواستند در ایران نا امنی و اغتشاش به وجود بیاورند که خوشبختانه هر بار هم شکست خورده‌اند. مردم باید بصیرت داشته باشند و وارد بازی این افراد و گروه‌ها نشوند، چرا که هدف آنها نا امنی و تجزیه ایران است.

افروز در مورد اینکه برخی از سلبریتی‌ها به این اغتشاشات دامن می‌زنند، تاکید کرد: اگر ما خودمان اتحادمان را حفظ کنیم هیچ کس نمی‌تواند کاری انجام دهد. اگر کسی هم از این اغتشاشات و آشوب‌ها حمایت می‌کند، مشخص است که از کجا دستور می‌گیرد. مسلما با این گونه رفتارها چیزی عایدشان نخواهد شد و فقط باعث آسیب رساندن به کشور و مردم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه احتمال دارد باز هم در آینده از این دست اتفاقات بیفتد، عنوان کرد: باید خودمان به یکدیگر کمک کنیم، چون بیگانگان و دشمنان داخلی و خارجی هیچ گاه دوست ندارند، اتحاد و همبستگی ما را ببیند. قطعا دشمنان به فکر مردم ایران نیستند و دنبال این هستند که کشور ما به جایی که می‌خواهد، نرسد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا