ورزش

لوکیشن قهرمانی سیزدهم اینجاست (عکس)

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022؛

تیم ملی فوتسال ایران به دنبال کسب سیزدهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیاست؛ جامی که در کشور کویت و سالن سعد عبدالله در حال برگزاری است.

به گزارش “ورزش سه”، جام ملت های فوتسال آسیا این هفته در کشور کویت شروع شد و تیم ملی فوتسال ایران بعد از کسب پیروزی 5-0 مقابل اندونزی در گام نخست، امروز باید مقابل چین تایپه به میدان برود. شاگردان وحید شمسایی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، هدفی جز بالا بردن جام در کویت را دنبال نمی‌کنند.

آنها به عنوان قدرت بلامنازع فوتسال آسیا و با وجود حضور حریفان سرسختی که هر دوره قوی‌تر می‌شوند، شانس اول قهرمانی در این دوره نیز به شمار می‌روند و به نظر نمی رسد که از مرحله گروهی تا نیمه نهایی با مشکل خاصی روبرو نشوند.

اگر همه چیز طبق روال پیش برود، باید منتظر روز شانزدهم مهر ماه باشیم؛ روزی که دیدار فینال جام ملت های آسیا در سالن سعد عبدالله کویت برگزار می شود؛ این سالن زیبا و مجهز، میزبان هر 32 بازی این دوره بوده و جایی است که کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در صورت قهرمانی، برای سیزدهمین بار در تاریخ جام قهرمانی را در آن بالای سر خواهد برد.

سالن سعد عبدالله کویت، در دو طبقه و با ظرفیت 5 هزار نفر احداث شده و علاوه بر فوتسال، مسابقات والیبال، هندبال و بسکتبال نیز در آن برگزار می شود و میزبان شانزدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیاست.

عکس: سجاد ایمانیان

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا