شهرستان ها

هر گونه فتنه و فعالیت تروریستی علیه ایران بی پاسخ نخواهد ماند

بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر با تقدیر از اقدامات سپاه پاسداران گفت: هر گونه فتنه و فعالیت‌های تروریستی در آینده نیز هر جا که زمزمه فتنه علیه کشور وجود داشته باشد بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: همه دشمنان ایران اسلامی اعم از تجزیه طلبان، خط رسانه‌ای صهیونیست و استکبار و منافقان با اسم رمز فوت مهسا امینی به دنبال ماهیگیری ناجوانمردانه از این رخداد بودند.

وی با بیان اینکه برخی افراد در حوادث اخیر به دنبال عقده گشایی از ارزش‌های اسلامی بودند، افزود: تحرکات دشمن در حوادث اخیر ناشی از کینه ورزی نسبت به عزت و پیشرفت علمی، نظامی و دیپلماسی ایران اسلامی است و از این رو به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

هاشمی با اشاره به اینکه از برخی چهره‌های سیاسی، هنرمندان و ورزشکاران انتظار نمی‌رود که در زمین دشمن بازی کنند و با ناسپاسی نسبت به نظام و کشور در این آتش بدمند گفت: مسئولان امر علت مرگ مهسا امینی را به طور روشن مشخص و به مردم اعلام می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه نیروی انتظامی شبانه روز برای امنیت جانی، روانی و مالی مردم در تکاپو است و شهدای بسیاری را در این مسیر تقدیم کرده است ادامه داد: از قوه قضائیه می‌خواهیم تا اشد مجازات را نسبت به تحریک کنندگان این آشوب‌ها به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه اخیر همه توان خود را بویژه در استفاده از فضای مجازی را برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران به کار گرفت یادآور شد: مسئولان متولی باید در زمینه فضای مجازی بیشتر کار کنند و به ساماندهی این فضا بپردازند.

اقدام مهم سپاه در مقابله با تروریست‌ها

وی با قدردانی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرکوب کردن تروریست‌های تجزیه‌طلب و ضد انقلاب در شمال اقلیم عراق افزود: اقدام سپاه پاسداران در مقابله با دشمنان در اقلیم عراق قابل تقدیر و قدردانی است و قطعاً هر گونه فتنه، فعالیت‌های ناامنی و تروریستی در آینده نیز هر جا که زمزمه فتنه علیه کشور وجود داشته باشد بی‌پاسخ نخواهد ماند.

امام جمعه موقت بوشهر با قدردانی از آحاد ملت ایران به سبب حضور در میدان و محکوم کردن اعمال فتنه‌گران و آشوبگران در یک هفته گذشته گفت: با حضور میلیونی مردم در استان‌ها و نقاط مختلف کشور، اعمال و آشوب فتنه‌گران محکوم شد که که قابل تحسین و تقدیر است.

امام جمعه موقت بوشهر اظهار کرد: رهبری داهیانه و پیامبر گونه مقام معظم رهبری، وجود نیروهای مسلح مقتدر و با وحدت و حضور به موقع مردم با بصیرت در میدان سبب شده است که ایران از این حوادث آسیبی نبیند.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران در اجرای برنامه‌های ایام ماه محرم و صفر در استان بوشهر با بیان اینکه امسال برنامه‌های قابل توجهی در ایام ماه محرم و صفر تدوین و اجرا شد گفت: اوج این برنامه‌ها در اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام رقم خورد که تلاش همه دست اندر کاران قابل تحسین و تقدیر است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با اشاره به جایگاه وقف در جوامع گفت: وقف از کارهای بزرگی است که در دنیا اثر معنوی برای خیر دارد و در آخرت نیز ماندگار و صدقه جاری است.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در چهارشنبه آینده، آغاز امامت امام زمان را به نمازگزاران بوشهری تبریک گفت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا